fbpx

אנחנו מייצרים פגישות מכירה לחברות ייעוץ עסקי או פיננסי (B2B)

התשלום עבורנו מותנה במכירות שאתם מבצעים.
או במילים אחרות: באחוזים מהמכירות

אנחנו רוצים להזמין אתכם לפגישה שאחריה מפסיקים לנחש:

1. ננתח את התהליך השיווקי שיש לכם היום ונבין איפה הדליפות

2. נתחיל לבנות אסטרטגיה שיווקית לפאנל ממיר

וככה… אנחנו מאפשרים למנכ״לים להתעסק במה שהם עושים הכי טוב: לנהל ולפתח את העסק שלהם.

CASESTUDY

חברת Sherry - ניהול כספים ואסטרטגיה עסקית:

״8 שנים אנחנו מנסים לפצח את הפירסום בדיגיטל,
ותוך פחות מחודשיים, עשיתם את זה.״

הלקוחות שלנו

חברת NEXT Marketing מציגה:

פיצוח מנגנון שיווקי לחברות ייעוץ עסקי ופיננסי (B2B)

אתם תתעסקו בחוזקה שלכם: ניהול ופיתוח העסק, ותנו לנו לקחת פיקוד על השיווק הדיגיטלי שלכם.

איך נראה התהליך?

לפני הכל, אנחנו קודם כל מייצרים לכם סדר בשיווק הדיגיטלי שלכם:

אנחנו לומדים לעומק את העסק, ומייעצים לכם על סמך הניסיון שלנו מה אתם
באמת צריכים כדי לשווק את העסק בדיגיטל.

הגיע הזמן להפסיק לנחש לגבי מה חשוב ומה לא.

ואיך זה נראה בתכל׳ס:

בניית תכנית אסטרטגית-שיווקית

1

בשלב הראשון אנחנו לומדים את העסק שלכם לעומק – מתחילים בלהכיר את המוצרים. אחר כך עוברים ללמוד את הלקוחות שאתם הכי אוהבים ואת אלו שהכי צריכים אתכם. על בסיס זה אנחנו בונים את התכנית השיווקית – קהל יעד עיקרי שנכון לפנות אליו, הצורך העיקרי שאתם נותנים לו מענה וזיקוק המסרים המדוייקים.

יצירת תשתיות שיווקיות

2

על בסיס התכנית השיווקית, אנחנו מייצרים תהליך שיווקי (מה שנקרא ״פאנל״) – דף נחיתה איכותי שמעביר את הלקוחות הפוטנציאליים תהליך, מודעות וקופי.

עולים לאוויר!

3

הקמפיין עולה לאוויר לטסטים. זה אומר שתקציב השיווק עדיין שמרני כדי לטייב את תהליך השיווק לפני שפותחים מבערים.

עושים אופטימיזציה

4

אנחנו בוחנים מסרים שונים – במודעות ובדף הנחיתה, קהלים שונים, קריאייטיבים שונים ואנחנו בקשר עם המכירות כדי ללמוד נתונים משם. עד שבסוף… זה קולע.

מווסתים את המנגנון

5

אחרי שהמנגנון עובד חלק (מרגש בכל פעם מחדש), אנחנו מווסתים ביחד איתכם את כמות הלידים המדוייקת לצמיחה שאתם רוצים.

בסיום השלב הזה יש מנגנון יציב שמכניס לקוחות קבועים למוצר המרכזי.

אבל זה לא הכל.

אנחנו יודעים איך זה…

כשמתחיל התיאבון, קשה לעצור.

שרי זאבי:

״אתם גרמתם לי להרגיש שהשמיים הם הגבול. עכשיו אנחנו יכולים להרים כל מוצר״

לכן בשלב הבא אנחנו ממשיכים לחלום איתכם כדי לכבוש את הפסגה העסקית הבאה שלכם.

וכך מנכ״לים של חברות ייעוץ קטנות ובינוניות יכולים להתעסק בניהול ובפיתוח העסק ולהיות רגועים שהגזרה השיווקית בדיגיטל בשליטה, ושהעסק בצמיחה.

נסו אותנו:

 

עדויות - אופקי - ?

למה הפרסום הדיגיטלי של הרבה חברות ייעוץ לא עובד?

נתחיל עם שתי בעיות עקרוניות בתחום הזה:

הראשונה: יש תחרות מטורפת.

השניה: הרבה פעמים ייעוץ נתפס כ״Nice to have״ ולא כ״Must have״.

זה אומר שכדי שמישהו ירגיש בנוח לשלם סכומים משמעותיים לחברת ייעוץ, הוא צריך לסמוך עליה ולדעת שהיא באמת תקדם אותו.

זו הסיבה שרוב הפעמים אנשים מגיעים לחברות ייעוץ דרך פה לאוזן. חבר או קולגה מרוצה שממליץ על החברה וכך נולד הלקוח.

וזה הבסיס לעסק ייעוץ – שירות טוב שמייצר צמיחה ליניארית מתונה דרך הפניה של לקוחות.

אבל משם לא מגיע הסקייל.

כדי לצמוח בגרף חד, ברור שצריך לשלב מנגנון שיווקי בדיגיטל.


״לקוחות לא ממהרים לבוא מהדיגיטל״

רוב חברות הייעוץ מבינות את זה, לכן הן פונות לסוכנות שתייצר להן קמפיין ומקווים לטוב. 

ואז, לרוב, מגיע מפח הנפש:

או שלא מגיעים פניות רלוונטיות כמעט,

או שיש הרבה פניות אבל מעט סגירות.

ובסופו של דבר מגיעים לתסכול, עם הוצאות גבוהות ותוצאות נמוכות. 

ובעיקר עם חוסר אמונה באפיק השיווק בדיגיטל.

 

״תהליך עומק״

מה שלמדנו עם הזמן זה שכדי ששיווק בדיגיטל יעבוד, במיוחד ב 2022, צריך עומק וחדות.

נשמע סיסמתי משהו, ברור. אבל בואו נסביר את הרעיון:

״עומק וחדות״

כדי שלקוח יגיע בשל לתהליך ייעוץ, הוא צריך להבין לעומק שאכן חברת הייעוץ שלפניו יכולה לעזור לו. הוא לא יבין את זה אם לא מסבירים לעומק את השירות. הוא לא יבין את זה אם רק מגרדים מעל פני השטח את הצרכים שלו.

צריך להיכנס פנימה. צריך לגרום לו להבין –
״הנה סופסוף חברה שמבינה אותי!״.

המשמעות הישירה של זה היא שצריך גם להתמקד:

לקוח ספציפי, עם בעיה ספציפית.

ורק כשמכוונים ללקוח ספציפי עם בעיה ספציפית, אפשר להגיע לעומק.


״שירות של ייעוץ הוא לא מוצר פיזי״

בשורה התחתונה: בפירסום ממומן של מוצר פיזי, צריך פשוט לכתוב את המאפיינים של המוצר, ולהזמין אנשים לרכוש. בייעוץ, זה אחרת. צריך להעביר את הלקוחות הפוטנציאליים תהליך עומק. רק ככה זה עובד.

אגב, זו הסיבה שאנחנו משקיעים כל כך הרבה משאבים בלהכיר לעומק את הלקוחות כשאנחנו מתחילים לעבוד איתם.

אנחנו חופרים איתם עד שיוצא עשן לבן:

המטרה היא להבין מה ייחודי בשירות שלהם, ולאיזה קהל יעד הם מתאימים בול.

וכשזה קורה,
פתאום התחרות הופכת ללא רלוונטית,
והשירות נתפס כ״Must have״.

קסם 🙂

פיצוח מנגנון שיווקי לחברות ייעוץ עסקי ופיננסי

אנחנו רוצים להזמין אתכם לפגישה שאחריה מפסיקים לנחש:

1. ננתח את התהליך השיווקי שיש לכם היום ונבין איפה הדליפות

2. נתחיל לבנות אסטרטגיה שיווקית לפאנל ממיר

מי אנחנו?

טל וורונל

בן 38, 4 ילדים, בוגר קורס טיס, מהנדס ומאוהב. מאוהב בשיווק, בעסקים ובאנשים. פעם חשבתי שהציונות האמיתית היא להיות בצבא ולהגן על המדינה. היום אני מאמין שציונות לא פחות חשובה היא לפתח עסקים במדינת ישראל. וזה מה שמניע אותי, בשביל זה אני קם בבוקר ובשביל זה אני בעסק: לעזור לכמה שיותר עסקים להפוך לאימפריות. בעבר היה לי עסק של הרצאות וסדנאות בהעברת מסרים ובהפקת כנסים. הייתי יועץ עסקי ומנטור בתכנית הליווי 100K של עידן וולר. והיום אני כאן.

הראל לוי

הראל לוי

ב״אינטרנט״ בערך מגיל 14, מאז ראיתי, למדתי והתעסקתי בכמעט כל דבר אפשרי והבנתי מה עובד ומה לא. בקורונה קלטתי סופית שאנחנו חיים בעידן מטורף – בזמן שעסקים פיזיים קרסו עסקים באונליין שגשגו וצמחו, כולל עסקים ששיווקתי באותה תקופה, עסקים של מכרים, קולגות ועסקים שלי. בתקופה ההיא הבנתי שהדבר החשוב בחיים הוא אנשים – לכן היום המטרה שלי היא ליצור קשרים ושיתופי פעולה עם כמה שיותר אנשים מעניינים והסוכנות NEXT היא הקרקע הפוריה לזה.