fbpx

הסופר פאואר שלנו זה לפצח פאנל שיווקי ולהביא לידים איכותיים לערוצי רווח תוך בין שבועיים לשלושה חודשים.

אנחנו רוצים להזמין אותך לפגישה (ללא התחייבות או עלות) שבה:

1. ננתח את הקמפיינים שלכם ונבין למה הם לא עובדים "מי יודע מה"

2. נבנה יחד אסטרטגיית פיצוח שיווקית (ראשונית) – נגדיר את קהל היעד שהכי מתאים עבורכם לפירסום ממומן, נתחיל לזקק את הייחודיות שלכם ונתכנן את מסע הלקוח שנכון לעסק שלכם.

CASESTUDY

חברת Sherry - ניהול כספים ואסטרטגיה עסקית:

״8 שנים אנחנו מנסים לפצח את הפירסום בדיגיטל,
ותוך פחות מחודשיים, עשיתם את זה.״

חלק מהלקוחות שפיצחנו להם פאנל שיווקי:

חברת NEXT Marketing מציגה:

פיצוח פאנל שיווקי יציב מהאונליין

אתם תתעסקו בחוזקה שלכם:
ניהול ופיתוח העסק,
ותנו לנו ליצור לכם מנגנון שיווקי
שמכניס לידים איכותיים.

איך נראה התהליך בתכל׳ס?

לפני הכל, אנחנו קודם כל מייצרים לכם סדר בשיווק הדיגיטלי שלכם:

אנחנו לומדים לעומק את העסק, ומייעצים לכם על סמך הניסיון שלנו מה אתם
באמת צריכים כדי לשווק את העסק בדיגיטל.

הגיע הזמן להפסיק לנחש מה חשוב ומה לא 🙂

ואיך זה נראה בתכל׳ס:

מקשיבים ובונים תכנית אסטרטגית שיווקית

1

בשלב הראשון אנחנו מקשיבים לכם ולומדים את העסק שלכם לעומק. על בסיס זה אנחנו בונים את התכנית השיווקית – קהל יעד עיקרי שנכון לפנות אליו, מחדדים את הייחודיות שלכם, ומתאימים מסרים שקולעים בול בפוני.

יצירת תשתיות שיווקיות

2

אנחנו מייצרים תהליך שיווקי (מה שנקרא ״פאנל״) – דף נחיתה איכותי שמעביר את הלקוחות הפוטנציאליים תהליך. על בסיס הדף מייצרים גם מודעות וקופי מותאמים.

עולים לאוויר!

3

הקמפיין עולה לאוויר לטסטים. זה אומר שתקציב השיווק עדיין שמרני כדי לטייב את תהליך השיווק לפני שפותחים מבערים.

אופטימיזציה

4

אנחנו בוחנים מסרים שונים – במודעות ובדף הנחיתה, קהלים שונים, קריאייטיבים שונים ואנחנו בקשר עם המכירות כדי ללמוד נתונים משם. עד שבסוף… זה קולע.

מווסתים את המנגנון

5

אחרי שהמנגנון עובד חלק (מרגש בכל פעם מחדש), אנחנו מווסתים ביחד איתכם את כמות הלידים שאתם רוצים כדי לצמוח בקצב שנכון לכם.

בסיום השלב הזה יש פאנל שיווקי יציב שמכניס לקוחות קבועים למוצר המרכזי.

אבל זה לא הכל.

אנחנו יודעים איך זה…

כשמתחיל התיאבון… קשה לעצור…

שרי זאבי:

״אתם גרמתם לי להרגיש שהשמיים הם הגבול. עכשיו אנחנו יכולים להרים כל מוצר״

לכן בשלב הבא אנחנו ממשיכים לחלום איתכם כדי לכבוש את הפסגה העסקית הבאה שלכם.

וכך בעלי עסקים יכולים להתעסק בניהול ובפיתוח העסק ולהיות רגועים שהעסק בצמיחה.

נסו אותנו:

עדויות - אופקי - ?

למה הרבה פאנלים לא עובדים?

נתחיל עם שתי בעיות עקרוניות:

הראשונה: בתחומים רבים יש תחרות מטורפת.

השניה: לקוחות לא ממהרים לעבוד עם מישהו שהם ״הכירו באינטרנט״.

אבל למרות זאת… הרבה עסקים מבינים שכדי לצמוח הם צריכים לעבור לדיגיטל.

 

אז הם פונים לסוכנות שיווק כדי ש״תביא להם לקוחות״,

ובהרבה מקרים הם מגיעים לתסכול, עם הוצאות גבוהות ותוצאות נמוכות, 

ובעיקר עם חוסר אמונה באפיק השיווק בדיגיטל עבורם (״זה מתאים לאחרים, אבל לא לי כי העסק שלי שונה״).

״תהליך עומק״

מה שלמדנו עם הזמן זה שכדי ששיווק בדיגיטל יעבוד, במיוחד ב 2022, צריך עומק וחדות.

נשמע סיסמתי משהו, ברור. אבל בואו נסביר את הרעיון:

״עומק וחדות״

התחרות היום בדיגיטל היא עקובה מדם –  כולם מפרסמים לכולם. 

לכן קשה מאוד לבלוט ולגרום לכך שיקשיבו לאיזה ״זר מוחלט מפירסומת בפייסבוק״.

אבל יש דרך לחדור את הרעש. הדרך הזו כרוכה בעבודה של זיקוק וניתוח עומק.

וכשמכירים לעומק את הלקוח הפוטניאלי, לומדים את הצרכים שלו, את המאפיינים שלו, 

את מה שמעניין אותו ופונים אליו ישירות אז הוא מתחיל להרגיש:

״הנה סופסוף עסק שמבין אותי!״.

המשמעות הישירה של זה היא שטמפלייטים ותבניות כבר לא עובדים.

כדי שתהליך שיווקי יעבוד, הוא צריך להיות תפור על מידותיו של העסק ועל הצורך הייחודי שלו.

אחרת הוא שוב יישמע כמו איזה שכפול גנרי של המתחרים שלו.

לסיכום, זו הסיבה שאנחנו משקיעים כל כך הרבה משאבים בלהכיר לעומק את הלקוחות כשאנחנו מתחילים לעבוד איתם.

אנחנו חופרים איתם עד שיוצא עשן לבן:

המטרה היא להבין מה ייחודי בשירות שלהם, מיהו הקהל המתאים עבורם לקמפיין ממומן ומה הם המסרים המדוייקים.

וכשזה קורה, פתאום התחרות הופכת ללא רלוונטית, ולקוחות ממש מגיעים מהאינטרנט…

קסם 🙂

לבדיקת התאמה, השאירו פרטים:

מי אנחנו?

טל וורונל

בן 38, 4 ילדים, בוגר קורס טיס, מהנדס ומאוהב. מאוהב בשיווק, בעסקים ובאנשים. פעם חשבתי שהציונות האמיתית היא להיות בצבא ולהגן על המדינה. היום אני מאמין שציונות לא פחות חשובה היא לפתח עסקים במדינת ישראל. וזה מה שמניע אותי, בשביל זה אני קם בבוקר ובשביל זה אני בעסק: לעזור לכמה שיותר עסקים להפוך לאימפריות. בעבר היה לי עסק של הרצאות וסדנאות בהעברת מסרים ובהפקת כנסים. הייתי יועץ עסקי ומנטור בתכנית הליווי 100K של עידן וולר. והיום אני כאן.

הראל לוי

הראל לוי

לפני כ-5 שנים השתחררתי מהצבא והתחלתי את דרכי באונליין, מאז ראיתי המון בולשיט ולמדתי להבדיל בין עיקר לטפל בכל התעשייה העצומה והמדהימה הזו. בקורונה הבנתי סופית שאנחנו חיים בעידן מטורף, בזמן שעסקים פיזיים קרסו עסקים באונליין שגשגו וצמחו, כולל העסקים שלי, עסקים ששיווקתי באותה תקופה ועסקים של מכרים (וגם המותג שלי Zenboard שנולד בקורונה). בתקופה ההזויה ההיא הבנתי שהדבר החשוב בחיים הוא אנשים – לכן היום המטרה שלי היא ליצור קשרים ושיתופי פעולה עם כמה שיותר אנשים מעניינים והסוכנות NEXT היא הקרקע הפוריה לזה.