fbpx

סוכנות שיווק דיגיטלי לצמיחה אגרסיבית

אנחנו עוזרים לעסקים עם מוצר או שירות מעולה להפוך לאימפריה מבלי לקחת סיכונים מיותרים.

מוכן לשלב הבא?

״Houston, We...״

הגיע אלינו לקוח שהצהיר:

״אני מת לגדול.

מוציא סכומים יפים על שיווק, אבל

הלידים שמגיעים אלי מהדיגיטל

יקרים ולא איכותיים״

 

נשמע מוכר?

זו הבעיה של הרבה עסקים בשנים האחרונות.

 

מה לעשות, השיווק בדיגיטל

הוא כבר לא מה שהיה ב 2019,

ויש לזה שתי סיבות עיקריות:

 

הראשונה היא שתקופת הקורונה האיצה

את כל העסקים לדיגיטל והתחרות על

הנדל״ן הפרסומי הפכה ליקרה ותנודתית בטירוף.

 

הסיבה השנייה היא שאם כל העסקים בדיגיטל,

יש מרחץ דמים דיגיטלי.

כולם אוכלים אחד את השני,

אנשים משאירים פרטים לכל טופס לידים מזדמן,

 

ואת התוצאה מגלים בטלפון:

״תזכירו לי למה השארתי פרטים?״

אז איך בכל זאת צומחים בדיגיטל ב-2021?

3 העקרונות שלנו ל- NEXT LEVEL שלך:

האסטרטגיה היא המלכה

גם שיווק מושלם לא יעזור למכור מוצר בנאלי. אנחנו לא מאמינים בלשכנע דרך מניפולציות זולות, שיווק צריך לתת דחיפה למוצרים מעולים ומיוחדים... ואת זה הרבה פעמים צריך לחלץ דרך אסטרטגיה מחושבת. האסטרטגיה הזו מזהה את הייחודיות של העסק ועוטפת אותו באריזה, את קהל היעד שעבורו המוצר תפור ואת מסע הלקוח שצריך לעבור קהל קר כך שבסוף ירים יד ויגיד ״ממך אני רוצה לקנות״.

אופטימיזציה כדרך חיים

אנחנו לא מאמינים במזל. אחרי שבנינו מסע לקוח ויצאנו לדרך, אנחנו לא ישנים בשקט בלי שאנחנו יודעים שהתהליך השיווקי שבנינו ללקוחות שלך זורם כמו נחל… לכן נבחן את אחוז ההמרות בדפים, איפה הם הקליקו, איפה הם הפסיקו לקרוא ומה אפשר לעשות כדי לשפר את זה. רק כשאנחנו רואים שדפי הנחיתה והתהליך השיווקי עובדים, אנחנו עוברים לשלב הבא: ההאצה.

קמפיין ממומן כמנוע צמיחה

כדי לצמוח באופן מתמיד צריך להגיע כל הזמן לקהלים חדשים. ברגע שמזהים שהאסטרטגיה פוגעת ודפי הנחיתה ממירים אפשר לפתוח מנועים - אבל זה לא מסתכם בלהוסיף 0 לתקציב. פרסום בתקציבים גבוהים זוהי עבודה בלתי פוסקת של טסטים, אופטימיזציה וסקייל. שוב ושוב ושוב.

מה אומרים עלינו

עומר שריר

להיות היוצר של המציאות שלך

״יש להם שיטה שעובדת. העסק שלי גדל בערך פי 4, גייסתי עוד אנשים והכל בזכות התהליך של NEXT. הם גורמים לי להגשים חלומות״

בועז פמסון

קבוצת פרסום ישיר בע״מ

״אני עובד עם אנשים רבים שמספקים לי לידים, הם הטובים ביותר שאני מכיר – תוצאות מעולות, לידים איכותיים שרוכשים!״

אייל זסלבסקי

מנכ״ל Black Flamingo

"כחברה צעירה רצינו לגשת לשוק בצורה מהירה, לא היו לנו חומרים או פעילות בדיגיטל. מהר מאוד לאחר תחילת העבודה הקטנו את תקציב הפרסום כי לא היה לנו מספיק כוח אדם לחזור לכל הפניות״

ארקדי רסקין

סטודיו ארקדי

״אני לפחות בפי 2 הכנסות, היומן שלי מפוצץ. עכשיו מכין את התשתית להתרחבות נוספת״

איך נראה תהליך העבודה איתנו?

0

שיחת אסטרטגיה ואבחון ראשוני

בשיחה נבין מה המצב הנוכחי שלכם ולאן אתם מכוונים, נציץ על האסטרטגיה שלכם (אם יש כזאת) ונראה איך אנחנו יכולים לעזור לכם. אם אנחנו מתאימים נתקדם. ההרשמה מכאן

1

בניית אסטרטגיה שיווקית

נתחיל בלהסתכל מלמעלה על העסק שלכם, להבין את המוצרים ולחקור את קהל היעד. משם נבנה את האסטרטגיה השיווקית, את הנרטיב המוביל ואת מסע הלקוח

2

יצירת התשתיות

אחרי האישור העקרוני שלכם, נתחיל לעבוד וליצור את התשתיות השיווקיות: את דפי הנחיתה ואת המודעות

3

ממריאים!

עולים לאוויר. בוחנים את הנתונים ומטייבים את דפי הנחיתה ואת התהליך השיווקי. כאן גם נבחן על פי שיחות המכירה את איכות הלידים

4

פותחים מבערים

כשהמשפך השיווקי הוכיח את עצמו, יש מכירות, והלידים האיכותיים מגיעים בעלויות משתלמות, הגיע הזמן לפתוח מנועים. מעלים תקציבים, משלבים אוטומציות ומנטרים יום יום את הנתונים.

5

ישיבות NEXT LEVEL

אנחנו לא מסתפקים בזה שהלקוחות שלנו יקבלו תוצאות טובות. לכן אחת לחודש אנחנו עושים ישיבה ייעודית עבור כל לקוח שהמטרה שלה היא לזהות את קפיצת המדרגה הבאה שלו.

Ready for your NEXT level?

Let's talk:

לאחר שליחת הפרטים נתאם איתך שיחת אסטרטגיה לעסק שלך, אם נגלה שיש בינינו כימיה… זו יכולה להיות תחילתה של צמיחה מופלאה.

🚀

The Captains

טל וורונל

בן 38, 4 ילדים, בוגר קורס טיס, מהנדס ומאוהב. מאוהב בשיווק, בעסקים ובאנשים. פעם חשבתי שהציונות האמיתית היא להיות בצבא ולהגן על המדינה. היום אני מאמין שציונות לא פחות חשובה היא לפתח עסקים במדינת ישראל. וזה מה שמניע אותי, בשביל זה אני קם בבוקר ובשביל זה אני בעסק: לעזור לכמה שיותר עסקים להפוך לאימפריות. בעבר היה לי עסק של הרצאות וסדנאות בהעברת מסרים ובהפקת כנסים. הייתי יועץ עסקי ומנטור בתכנית הליווי 100K של עידן וולר. והיום אני כאן.

הראל לוי

הראל לוי

לפני כ-4 שנים השתחררתי מהצבא והתחלתי את דרכי באונליין, מאז ראיתי המון בולשיט ולמדתי להבדיל בין עיקר לטפל בכל התעשייה העצומה והמדהימה הזו. בקורונה הבנתי סופית שאנחנו חיים בעידן מטורף, בזמן שעסקים פיזיים קרסו עסקים באונליין שגשגו וצמחו, כולל העסקים שלי, עסקים ששיווקתי באותה תקופה ועסקים של מכרים (וגם המותג שלי Zenboard שנולד בקורונה). בתקופה ההזויה ההיא הבנתי שהדבר החשוב בחיים הוא אנשים – לכן היום המטרה שלי היא ליצור קשרים ושיתופי פעולה עם כמה שיותר אנשים מעניינים והסוכנות NEXT היא הקרקע הפוריה לזה.