אנחנו מזמינים אתכם לשיחה שבה נבחן את אסטרטגיית התוכן המתאימה עבורכם:
״8 שנים אנחנו מנסים לפצח את הפירסום בדיגיטל,
ותוך פחות מחודשיים, עשיתם את זה.״
חברת NEXT Marketing מציגה:
יצא לנו לעבוד עם לא מעט בעלי עסקים שהם באמת מומחים:
הם מעל חמש או עשר שנים בתחום, צמחו בהדרגה למשרד
עם כמה עובדים, ומשווקים את עצמם בעיקר דרך פה לאוזן.
אבל למרות זאת, מלבד מי שעבד איתם, אף אחד
לא מחזיק מהם ״מומחים בתחומם״.
בודדים מכירים אותם, ובודדים תופסים מהם ״אוטוריטה״.
כלומר יש פער מובהק בין המקצועיות שלהם
לאיך שהם נתפסים בשוק.
אחת הסיבות לכך היא שהם ״שומרים״ את המקצועיות הזו לעצמם…
הם לא מספרים עליה החוצה בצורה מתודולוגית (פוסט פעם ב… לא באמת משפיע).
ואני לא מדבר על ״להשוויץ״.
אני מדבר על להעניק ערך.
לדבר על תוכן איכותי ומקצועי שממש יכול לעזור לאנשים.
והכוונה היא לא על יום צילום מתיש שבו מייצרים 5 סרטונים וזהו.
אני מדבר על יצירה סיסטמטית של סרטונים באופן שוטף – עם השקעה של בין חצי שעה לשעה בשבוע.
וכך, עם הפצה נכונה, אפשר להפוך לאוטוריטה,
ולפרוץ מקוביית השיווק ״פה לאוזן״ בלבד.
התהליך מורכב משלושה גלגלי שיניים שמזינים אחד את השני:
מיהו קהל היעד? איך אנחנו רוצים למצב את העסק? מהי הייחודיות של העסק?
ובשורה התחתונה: על מה מדברים??
הרעיון בהפקת תוכן סיסטמטי הוא שזה צריך להיות נוח וקל. כי אם זה קשה ומתיש, רובם לא מתמידים ומתייאשים.
לכן יצרנו שיטה שבה קל להתמיד, עם מינימום זמן השקעה מצד בעל העסק.
תוכן טוב זו התחלה טובה. אבל בלי שהעיניים הנכונות צורכות את התוכן הזה, מה עשינו?
לכן השלב האחרון בגלגל השיניים הוא לדאוג להפצה חכמה שגורמת לאנשים לעקוב ולחלקם להפוך ללקוחות.
זה אומר שבהתאם לתוכן שאנחנו רואים שעובד בשלב ההפצה, אנחנו יודעים איזה תוכן נוסף לייצר, ובמידת הצורך גם לעדכן אסטרטגיה (קהל יעד למשל).
אנחנו יודעים איך זה…
כשמתחיל התיאבון, קשה לעצור.
שרי זאבי:
״אתם גרמתם לי להרגיש שהשמיים הם הגבול. עכשיו אנחנו יכולים להרים כל מוצר״
לכן בשלב הבא אנחנו ממשיכים לחלום איתכם כדי לכבוש את הפסגה העסקית הבאה שלכם.
וכך מנכ״לים של חברות ייעוץ קטנות ובינוניות יכולים להתעסק בניהול ובפיתוח העסק ולהיות רגועים שהגזרה השיווקית בדיגיטל בשליטה, ושהעסק בצמיחה.
נסו אותנו:
בן 38, 4 ילדים, בוגר קורס טיס, מהנדס ומאוהב. מאוהב בשיווק, בעסקים ובאנשים. פעם חשבתי שהציונות האמיתית היא להיות בצבא ולהגן על המדינה. היום אני מאמין שציונות לא פחות חשובה היא לפתח עסקים במדינת ישראל. וזה מה שמניע אותי, בשביל זה אני קם בבוקר ובשביל זה אני בעסק: לעזור לכמה שיותר עסקים להפוך לאימפריות. בעבר היה לי עסק של הרצאות וסדנאות בהעברת מסרים ובהפקת כנסים. הייתי יועץ עסקי ומנטור בתכנית הליווי 100K של עידן וולר. והיום אני כאן.
ב״אינטרנט״ בערך מגיל 14, מאז ראיתי, למדתי והתעסקתי בכמעט כל דבר אפשרי והבנתי מה עובד ומה לא. בקורונה קלטתי סופית שאנחנו חיים בעידן מטורף – בזמן שעסקים פיזיים קרסו עסקים באונליין שגשגו וצמחו, כולל עסקים ששיווקתי באותה תקופה, עסקים של מכרים, קולגות ועסקים שלי. בתקופה ההיא הבנתי שהדבר החשוב בחיים הוא אנשים – לכן היום המטרה שלי היא ליצור קשרים ושיתופי פעולה עם כמה שיותר אנשים מעניינים והסוכנות NEXT היא הקרקע הפוריה לזה.