fbpx

יצירה סיסטמטית של סרטוני תוכן והפצה חכמה לביסוס אוטוריטה

בלי לצאת מהמשרד
בלי ימי צילום מתישים
ללא צורך בכישרון או ניסיון מול מצלמה

אנחנו מזמינים אתכם לשיחה שבה נבחן את אסטרטגיית התוכן המתאימה עבורכם:

CASESTUDY

חברת Sherry - ניהול כספים ואסטרטגיה עסקית:

״8 שנים אנחנו מנסים לפצח את הפירסום בדיגיטל,
ותוך פחות מחודשיים, עשיתם את זה.״

הלקוחות שלנו

חברת NEXT Marketing מציגה:

פיצוח מנגנון שיווקי לחברות ייעוץ עסקי ופיננסי (B2B)

אתם תתעסקו בחוזקה שלכם: ניהול ופיתוח העסק, ותנו לנו לקחת פיקוד על השיווק הדיגיטלי שלכם.

מומחים שאף אחד לא יודע על קיומם

יצא לנו לעבוד עם לא מעט בעלי עסקים שהם באמת מומחים:

הם מעל חמש או עשר שנים בתחום, צמחו בהדרגה למשרד
עם כמה עובדים, ומשווקים את עצמם בעיקר דרך פה לאוזן.

אבל למרות זאת, מלבד מי שעבד איתם, אף אחד
לא מחזיק מהם ״מומחים בתחומם״. 

בודדים מכירים אותם, ובודדים תופסים מהם ״אוטוריטה״.

כלומר יש פער מובהק בין המקצועיות שלהם 
לאיך שהם נתפסים בשוק.

אחת הסיבות לכך היא שהם ״שומרים״ את המקצועיות הזו לעצמם…

הם לא מספרים עליה החוצה בצורה מתודולוגית (פוסט פעם ב… לא באמת משפיע).

ואני לא מדבר על ״להשוויץ״. 

אני מדבר על להעניק ערך. 

לדבר על תוכן איכותי ומקצועי שממש יכול לעזור לאנשים.

והכוונה היא לא על יום צילום מתיש שבו מייצרים 5 סרטונים וזהו.

אני מדבר על יצירה סיסטמטית של סרטונים באופן שוטף – עם השקעה של בין חצי שעה לשעה בשבוע.

וכך, עם הפצה נכונה, אפשר להפוך לאוטוריטה, 
ולפרוץ מקוביית השיווק ״פה לאוזן״ בלבד.

איך זה עובד?

התהליך מורכב משלושה גלגלי שיניים שמזינים אחד את השני:

אסטרטגיית תוכן

1

מיהו קהל היעד? איך אנחנו רוצים למצב את העסק? מהי הייחודיות של העסק? 

ובשורה התחתונה: על מה מדברים??

יצירת תוכן באופן סיסטמטי

2

הרעיון בהפקת תוכן סיסטמטי הוא שזה צריך להיות נוח וקל. כי אם זה קשה ומתיש, רובם לא מתמידים ומתייאשים.

לכן יצרנו שיטה שבה קל להתמיד, עם מינימום זמן השקעה מצד בעל העסק.

הפצה

3

תוכן טוב זו התחלה טובה. אבל בלי שהעיניים הנכונות צורכות את התוכן הזה, מה עשינו?

לכן השלב האחרון בגלגל השיניים הוא לדאוג להפצה חכמה שגורמת לאנשים לעקוב ולחלקם להפוך ללקוחות.

הזנה הדדית

4

זה אומר שבהתאם לתוכן שאנחנו רואים שעובד בשלב ההפצה, אנחנו יודעים איזה תוכן נוסף לייצר, ובמידת הצורך גם לעדכן אסטרטגיה (קהל יעד למשל). 

וכך נוצרת מכונה משומנת של יצירת תוכן לצורך ביסוס אוטוריטה.

אבל זה לא הכל.

אנחנו יודעים איך זה…

כשמתחיל התיאבון, קשה לעצור.

שרי זאבי:

״אתם גרמתם לי להרגיש שהשמיים הם הגבול. עכשיו אנחנו יכולים להרים כל מוצר״

לכן בשלב הבא אנחנו ממשיכים לחלום איתכם כדי לכבוש את הפסגה העסקית הבאה שלכם.

וכך מנכ״לים של חברות ייעוץ קטנות ובינוניות יכולים להתעסק בניהול ובפיתוח העסק ולהיות רגועים שהגזרה השיווקית בדיגיטל בשליטה, ושהעסק בצמיחה.

נסו אותנו:

 

עדויות - אופקי - ?

אנחנו מזמינים אתכם לשיחה שבה נבחן את אסטרטגיית התוכן המתאימה עבורכם:

מי אנחנו?

טל וורונל

בן 38, 4 ילדים, בוגר קורס טיס, מהנדס ומאוהב. מאוהב בשיווק, בעסקים ובאנשים. פעם חשבתי שהציונות האמיתית היא להיות בצבא ולהגן על המדינה. היום אני מאמין שציונות לא פחות חשובה היא לפתח עסקים במדינת ישראל. וזה מה שמניע אותי, בשביל זה אני קם בבוקר ובשביל זה אני בעסק: לעזור לכמה שיותר עסקים להפוך לאימפריות. בעבר היה לי עסק של הרצאות וסדנאות בהעברת מסרים ובהפקת כנסים. הייתי יועץ עסקי ומנטור בתכנית הליווי 100K של עידן וולר. והיום אני כאן.

הראל לוי

הראל לוי

ב״אינטרנט״ בערך מגיל 14, מאז ראיתי, למדתי והתעסקתי בכמעט כל דבר אפשרי והבנתי מה עובד ומה לא. בקורונה קלטתי סופית שאנחנו חיים בעידן מטורף – בזמן שעסקים פיזיים קרסו עסקים באונליין שגשגו וצמחו, כולל עסקים ששיווקתי באותה תקופה, עסקים של מכרים, קולגות ועסקים שלי. בתקופה ההיא הבנתי שהדבר החשוב בחיים הוא אנשים – לכן היום המטרה שלי היא ליצור קשרים ושיתופי פעולה עם כמה שיותר אנשים מעניינים והסוכנות NEXT היא הקרקע הפוריה לזה.