ביומיום אנחנו עוזרים לעסקים להשיג פגישות מכירה עם חברות קטנות ובינוניות.
עם הזמן ראינו שה״פארטו״ של פיצוח פאנל שיווקי הוא פיצוח המסר השיווקי.
כי כשהמסר השיווקי מדויק – מגיעות הפניות המדויקות שהופכות לפגישות מכירה.
קהל היעד הרלוונטי מקשיב,
הערך שהעסק מביא הוא מובן,
וכל שאר הטקסט/ קופי/ קריאייטיב נגזרים ממנו.
כלומר, זיקוק המסר השיווקי הוא מעין כוכב הצפון של הקמפיין השיווקי.
העניין הוא שלזקק מסר שיווקי זו עבודה פשוטה ומתודולוגית.
היא לא קלה בכלל, אבל היא כן פשוטה.
אז לקחנו את המתודולוגיה שאנחנו עובדים
על פיה ויצרנו מדריך קצר שלוקח
עסקי B2B צעד צעד ועוזר להם
לזקק את המסר השיווקי בקמפיינים שלהם.
בן 38, 4 ילדים, בוגר קורס טיס, מהנדס ומאוהב. מאוהב בשיווק, בעסקים ובאנשים. פעם חשבתי שהציונות האמיתית היא להיות בצבא ולהגן על המדינה. היום אני מאמין שציונות לא פחות חשובה היא לפתח עסקים במדינת ישראל. וזה מה שמניע אותי, בשביל זה אני קם בבוקר ובשביל זה אני בעסק: לעזור לכמה שיותר עסקים להפוך לאימפריות. בעבר היה לי עסק של הרצאות וסדנאות בהעברת מסרים ובהפקת כנסים. הייתי יועץ עסקי ומנטור בתכנית הליווי 100K של עידן וולר. והיום אני כאן.
ב״אינטרנט״ בערך מגיל 14, מאז ראיתי, למדתי והתעסקתי בכמעט כל דבר אפשרי והבנתי מה עובד ומה לא. בקורונה קלטתי סופית שאנחנו חיים בעידן מטורף – בזמן שעסקים פיזיים קרסו עסקים באונליין שגשגו וצמחו, כולל עסקים ששיווקתי באותה תקופה, עסקים של מכרים, קולגות ועסקים שלי. בתקופה ההיא הבנתי שהדבר החשוב בחיים הוא אנשים – לכן היום המטרה שלי היא ליצור קשרים ושיתופי פעולה עם כמה שיותר אנשים מעניינים והסוכנות NEXT היא הקרקע הפוריה לזה.