אם אתם מפרסמים בעיקר בפייסבוק ובאינסטגרם ושולחים תנועה לדף נחיתה, מקבלים תוצאות ״סבבה״ אבל רוצים להגדיל אותן, לא תמיד הפיתרון הוא הגדלת התקציב.
רוב המפרסמים נוהגים כך ברגע שמשהו מצליח – מתלהבים מפאנל שעובד להם ופשוט מנסים לעשות סקייל באמצעות הוספת כסף. מה רע בזה אתם שואלים? לא רע, אבל אם אפשר לנצל עוד את התקציב הקיים, להוריד את העלות להמרה ולקבל המרות יותר איכותיות יותר בקלות, למה לא לעשות את זה?
אז הנה ארגנתי לכם כמה טקטיקות שאפשר ליישם כבר עכשיו כדי לסחוט את הלימון ולשפר אחוזי המרה. מבטיח שאם תטמיעו אותן אצלכם בעסק התוצאות ישתפרו חד משמעית – ואחרי זה תוכלו להינות מהאדרנלין של העלאת תקציבים 🙂 (תוך כדי שיפור מתמיד כמובן!)
יאללה התחלנו:
- קריאייטיב במודעות – את הפעם הראשונה שבן אדם פוגש אתכם אונליין אתם רוצים לנצל עד הסוף ובשביל זה חייב קריאייטיב טוב. קריאייטיב טוב בשנת 2021 זה לא מודעה סופר מעוצבת או סרטון ערוך ומפוצץ באפטר אפקטס, זה פשוט – תוכן אותנטי. תוכן שמצולם בצורה ״חובבנית״, ללא עריכה מיוחדת, שישתלב בפיד של הגולש ויגרום לו לעצור ולהגיד ״מי זה, הוא בחברים שלי?״ מבלי שהמוח שלו יסנן את המודעה שלכם.
- המלצות – אני בטוח שהדפים שלכם מפוצצים בהמלצות וביקורות – צילומי מסך מווטסאפ, סרטונים ומה לא. אבל… רוצים לעלות לרמה הבאה של המלצות? הנה סוד קטן – הלקוחות שלכם לרוב לא יכירו את הממליצים ולא תהיה לזה שום משמעות. גם אם גייסתם איזשהו מפורסם להמלצה, זה עדיין בגדר ה״נחמד״. הקטע הוא שהלקוחות מעריכים משפיענים *מהנישה* שאתם פועלים בה, הם גם מכירים וגם סומכים עליהם וברגע שיראו אותם ממליצים – ניצחתם. לדוגמא, אם אתם חברת טיולים, מה שווה לכם יותר – המלצה מפנינה רוזנבלום או המלצה מלונלי פלג? תחשבו על זה.
- שאלות נפוצות – לא משנה אם התנועה שלכם מגיעה לדף נחיתה או לאתר אחד הדברים הכי חשובים שצריכים להיות הוא איזור של שאלות נפוצות. תבינו, כשאדם נכנס ממודעה הוא לרוב לא מכיר אתכם ולא יודע מה אתם רוצים/מציעים/ מה מיוחד בכם. כנראה יש לו שאלות ואם הוא לא ממש ממש מעוניין הוא לא יטרח לקרוא את כל הדף המושקע שהכנתם או ללחוץ על כפתור הווטסאפ ולשלוח לכם הודעה. תנו לו להגיע בעצמו לאיזור שבו תרכזו את כל השאלות ששואלים אתכם הכי הרבה (הן תמיד חוזרות על עצמן, אותן שאלות באותו סגנון, למרות שכתבתם את זה בדף. ידוע). ברגע שיש איזור מסודר של שאלות נפוצות אחוזי ההמרה שלכם יעלו פלאים, תחסכו שעות של שירות לקוחות והסברים וזה גם יותר מהיר ונוח ללקוח. וכמובן הבונוס הגדול… זה עוד מקום נהדר לפרופגנדה איכותית, בדיוק כזאת שאתם עושים כשפונים אליכם. נצלו את זה.
- בדרך להמרה עוצרים ב… – כשאתם מפרסמים מודעה עם לינק, אתם כנראה סופרים את הקליקים ללינק. מובן. אבל, מה עם כל אלה שנכנסו לדף הפייסבוק או לעמוד האינסטגרם דרך המודעה? אז הנה קבלו את הנדל”ן המבוזבז, הלינק בביו/בדף הפייסבוק שבמקרה הטוב מוביל לאתר ובמקרה הרע לא מוביל לכלום. שימו שם את הלינק לדף הראשי של ההצעה שלכם – אוספים לידים? שימו את דף הנחיתה הכי טוב שלכם שם. איקומרס? שימו לינק לדף של הבסט סלרס בחודש האחרון. תעקבו עם UTM ותחזרו לספר לי כמה המרות קיבלתם משם ב״חינם״.
- בהמשך לסעיף הקודם – מה הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לדף הפייסבוק שלכם? אתם מקבלים לשם הרבה טראפיק מבלי לדעת בכלל, בין אם זה ממודעות, גוגל אורגני או שיתופים של פוסטים. אני ממליץ ליצור פוסט אורגני אחד טוב שמסביר בקצרה על העסק, טיפה על הבידול ולקנח בהנעה לפעולה איכותית. את הפוסט הזה אתם נועצים – הוא יישאר בטופ וכבר יעשה את העבודה.
- לינק בווטסאפ – אם יש לכם אופציה לשאלות בווטסאפ ויש לכם חשבון ביזנס, תדאגו שההודעה הראשונה האוטומטית תכיל את הלינק לדף הנחיתה הראשי/האתר שלכם. כשגולשים מגיעים מפייסבוק, הדף יכול לפשוט להיסגר די בקלות ואין להם מושג איך לחזור אליו, הם לא זוכרים את השם ולא שמרו את הלינק. בינתיים הם שלחו לכם הודעה, אבל לא זוכרים מי אתם בדיוק – תנו להם בזמן ההמתנה (מקווה שהוא כמה שיותר קצר) את האופציה לחזור לדף ולבדוק את הדבר הקטן הנוסף שהם נזכרו בו.
- הריבית דריבית של הסושיאל – איך להגדיל את העוקבים בכל הפלטפורמות בצורה מעגלית? פשוט מאוד, בכל פלטפורמה יש את המקום לקישורים נוספים – בתיאור הסרטון ביוטיוב, בביו באינסטגרם וכו׳. נצלו את המקום הזה כדי לקשר לכל שאר הפלטפורמות ולאתר, בצורה הזו אתם יוצרים תמיכה ויסודות חזקים בין הפלטפורמות וההשקעה שלכם בפרסום בכל פלטפורמה תכפיל ותשלש את עצמה עם הזמן.
אז בשורה התחתונה ובאופן אישי אנחנו תמיד שואפים לשפר באופן מתמיד את הפאנל כדי להגדיל אחוזי המרה ולשפר את איכות התוצאות לפני שמגדילים תקציבים. עכשיו רוצו ליישם, אם אהבתם תנו איתות כדי שיהיה חלק ב׳ 🙂