fbpx

פודקאסט פרק 7: למה לדבר עם אנשי המכירות יכול להציל לך את השיווק?

תמונה של admin

admin


פרק 7


Tal Voronel (00:02.133)
“הטריק”. זה לא באמת טריק אבל זה כאילו טריק מספר אחד לגרום לשיווק באמת לעבוד או ממש ליצור לו איזשהו קטליזטור ואם השיווק אחר כך
קצת מדשדש אז הדבר הזה שאנחנו נדבר עליו היום יכול ממש להאיץ אותו. אז אני אתן לך את הכבוד להגיד מה זה הדבר שאנחנו הולכים לדבר עליו היום


Harel Levy (00:39.886)
כן אנחנו אוהבים לדבר תכלס, כן לא אוהבים לדבר באוויר. בשיווק לפעמים אתה יכול לשבת עם המחשב עם עצמך או לקרוא איזה מחקר על קהל היעד שאתה הולך פרסם לו על הנישה להמציא כל מיני תזות לכתוב קמפיין, לכתוב מודעות, לכתוב דף נחיתה בסוף מה שכתבת יכול להיות שונה לגמרי ממה שהמציאות דורשת או מה שהשטח


רוצה, או חושב או מה שהלקוחות חושבים. וכאן נכנס הכלי אולי אחד החזקים לשפר את השיווק וזה להיות בקשר, לדבר עם מי שעושה את המכירות, עם מי שמדבר עם הלקוחות שמשאירים פרטים


Tal Voronel (01:30.965)
נכון אז הדבר הזה הוא בערך המפגש הכי חזק שאתה יכול לייצר. חזק ומיידי עם המציאות יש פה בעצם שני שלבים של המפגש עם המציאות. אתה מפצח פאנל אתה מעלה פאנל את התהליך השיווקי לאוויר, יש לך שני מקומות שבהם אתה בוחן האם זה עובד, או האם זה רלוונטי:  בשיווק עצמו לראות האם מישהו מתייחס למודעות שלך מסרים שלך, משאירים פרטים או לא… השלב הבא


זה האם יש רכישות. אז כמובן שזה תלוי איזה סוג של מוצר מוכרים ואיך מוכרים אותו אבל אם יש צוות של מכירות או מוקד מכירות או איש מכירות אז זה המקום המיידי לבחון את זה ולראות ואם עושים את זה נכון. אפשר ממש להפוך את כל השיווק ולגרום לו מלהיות כזה דשדוש עדין למפלצתי רק מתוך הניואנס הזה. אז היום אנחנו נדבר על איך לעשות זה מה אנחנו עבדנו לאורך הדרך שאפשר לשלב בשיח עם המכירות כדי שהשיווק הדיגיטלי יעבוד כמו שעון.


איך אפשר לחלץ מאנשי מכירות את הדברים ככה שבסופו של דבר השיווק באמת הגיע לרמה הגבוהה שהוא יכול להיות. אז בוא נתחיל בכלל עם העיקרון, אני חושב שהעיקרון הראשון שאנחנו צריכים לדבר עליו הוא משהו שהוא לא ישר צולל פנימה. אבל זה העיקרון הזה שבהרבה חברות אנחנו מגיעים ואנחנו רואים שיש את


Tal Voronel (02:58.133)
את ההתגוששות הזו סוג של בין מכירות לבין שיווק. כי כולם בלחץ אין מספיק מכירות ואז השיווק אומר המכירות לא יודעים למכור המכירות אומרים השיווק מביא לידים פח ואז בסופו של דבר מגיעים למצב של שיח האשמות וזה בכלל משהו לא יודע איך לקרוא לזה פסיכולוגיה או תקשורת או וואטבר אבל בכלל שיח האשמות אף פעם לא מביא למשהו טוב. והבסיס הוא קודם כל להבין שצריך לפעול כמקשה אחת


יש פה בסוף מטרה אחת משותפת לכולם ותמיד השיח צריך להיות בונה של ״אוקיי מה היה איך ואיך נשפר״ זה הכי בסיס לצמיחה. ואני חושב שצריך להגיד את זה לפני שאנחנו בכלל צוללים פנימה על הפרטים של איך לעשות את זה 


Harel Levy (03:43.790)
כן, אז באמת זה איזשהו תהליך שיווק, הוא צריך להיות דו-כיווני גם מהשיווק למכירות וגם אחורה מהמכירות לשיווק. זאת אומרת, השיווק צריך עכשיו לבוא ולתת המסרים, לעשות את המודעות, את כל הדברים האלה, להביא את הלקוחות אבל כאן לא נגמר התפקיד שלו. גם סוכנות שיווק לא נגמר התפקיד שהיה לה כאן. היא צריכה לוודא


שהמסרים שדיברנו עליהם, הם בעצם מסרים שעובדים ומוכרים ואחרי זה גם ללכת ולמדוד את זה לראות איזה מסרים הכי מוכרים, מה מביא את הלקוחות שמוכנים לשלם כסף. להביא מתעניינים זה לא החוכמה וכאן באמת צריך גם את השלב הזה של האחורה זאת אומרת, בואו נראה מה המכירות, מה אנחנו רוצים שהם יגידו לנו כדי שהם יוכל לשפר את השיווק


Tal Voronel (04:43.381)
בדיוק. וזה הדגש הכי חשוב, אני מבליט אחד הדברים שאמרת וזה שהמטרה היא לראות מה מביא מכירות ולא מה מביא לידים, הרי זו המטרה בסופו של דבר, לידים זה נחמד, הנה עשיתי את העבודה שלי כסוכנות. אבל לא, זו לא המטרה בסופו של דבר של השיווק, השיווק המטרה שלו זה לגרום לזה שהיא יותר מכירות ואם זה לא עושה את זה, זה לא עשה את העבודה. סבבה אז אז איך אנחנו עובדים עם המכירות, אולי לפני זה אנחנו ניתן רגע


Tal Voronel (05:12.917)
את המקרה הקטן שממנו עלה הרעיון לפרק הזה אז אני אזכיר מה קרה לנו, התחלנו לעבוד עם לקוח שעובד עם איש מכירות ואנחנו מביאים לו הרבה לידים ואנחנו מבסוטים על עצמנו על הלידים שמגיעים אבל אנחנו רואים שהמכירות לא זזות. כאילו יש מכירה פעם ב… והקצב לא מספק בראייתנו ואז היה השלב שבו דיברנו


עם האיש מכירות ואמרנו בוא תספר לנו לעומק מה קורה שם כי אנחנו באנו עם איזושהי תזה על מה מעניין את קהל היעד


Harel Levy (05:45.806)
לפני זה לדעתי גם ניסינו לפצח את זה קצת לבד, זאת אומרת ללכת לראות כן בוא נראה בקבוצות של האווטאר ובוא נחקור ובוא נראה מה כתוב באינטרנט וזה זה הכל באוויר זה לא התכלס אנחנו לא דיברנו עם לקוחות, עם פניות


Tal Voronel (06:12.917)
בדיוק אז זה הרעיון שעוד לפני זה הייתה לנו איזו שיטה, אמרנו טוב זה קהל היעד. ספציפית זה היה איזה שהוא קורס, אז קהל היעד הוא בכלל צריך להבין שהתחום הזה מעניין אותו ואז אנחנו רוצים בשיווק לדבר על כמה מרוויחים יפה בתחום הזה וכמה זה מספק עבודה נוחה. אלה הדברים שדיברנו עליהם במודעות. ואז כשדיברנו עם


איש המכירות הוא אמר לא לא חבר'ה אתם מבולבלים. מה שמעניין את האנשים זה הם כבר מראש היו בכיוון של המקצוע הזה הם רק התלבטו האם הקורס הזה זה מה שנכון להם. שזה mind blowing כאילו זה אווטאר שהוא שונה לחלוטין זה אווטאר שהוא לא בהתחלה שלו אלא זה אווטאר שהוא כבר מודע לבעיה מודע לפתרון והוא עכשיו מתלבט מה הוא הפתרון המתאים לו


Harel Levy (07:09.838)
בדיוק, ומה שהם רצו לשאול כן, ולמה הם השאירו פרטים זה פשוט, היה כמה שאלות שהם רצו לשאול על הקורס, ובגלל זה הם השאירו פרטים וברגע שעלינו על זה הוא אמר לנו פשוט, הם רוצים לדעת אחת, שתיים, שלוש ברגע שעלינו על זה מה שעשינו זה פשוט מודעה אינפורמטיבית אומנם זה היה לקהל חם, והיה מאחורה תוכן


Tal Voronel (07:10.165)
עלינו מדרגה בסולם כאילו


Harel Levy (07:38.350)
העיקרון של זה, מודעה אינפורמטיבית עם התשובות לשאלות שהאנשים באמת שאלו מהשטח וזה מביא לידים מטורפים כי הם כבר חמים בתהליך הם משאירים פרטים רק ״בוא נסגור נראה את הפרטים האחרונים״ וזהו


Tal Voronel (08:05.845)
בדיוק שזה מעניין כי אתה יודע תמיד לימדו אותנו ששיווק צריך לשחק על הרגש אבל פה אנחנו אומרים לא זה ממש לא היה מצב. החבר'ה האלה הם כבר אחרי השלב הזה של הרגש הם כבר יודעים שהם רוצים להיות האיש מקצוע הזה לא ניכנס לתחום, אבל עכשיו רק צריכים את את התשובות לשאלות הקטנות שלהם כלומר הכי מוח שמאל ואת זה היה לנו מאוד קשה להעלות על זה אילו לא היינו מדברים


עם איש המכירות. אז זה דבר אחד שהבנו מולו. והדבר השני שהבנו מולו זה גם את העניין של האם להציג מחיר או לא להציג מחיר לקורס. שזה כאילו תמיד דילמה ובדרך כלל הנטייה  שאני שומע הרבה היא לא להשאיר מחיר. תן לאנשים להשאיר פרטים ואז תעשה להם את המכירה, אבל הוא אמר כזה דבר


Tal Voronel (09:04.917)
תכתוב להם את המחיר והוא הציג את המחיר בצורה מסוימת כאילו אפשר לפרק את זה לתשלומים וכולי אז אומר תציגו להם את המחיר בצורה הזו ברגע שהם יודעים שזה המחיר החודשי משם אני מוכר להם ומשם באמת אנחנו רואים שמי שמשאיר פרטים שהוא מכיר את המחיר החודשי אז באמת אנחנו רואים שאחוזי הסגירה שם יפים כלומר ושוב זה מסוג הדברים שאנחנו לא יודעים לדעת בלי שאנחנו בקשר עם איש המכירות


Harel Levy (09:33.838)
יופי. אז איך לוקחים את זה והופכים את זה לסיסטם? זאת אומרת, לא איזה משהו שאתה כל זמן צריך ללכת ולחקור מחדש, לדבר עם ההוא, לדבר עם ההוא, אלא פשוט שתדע שאתה בא בתור סוכנות, או בתור עסק, ואתם יודעים לעבוד ביחד. מה צריך שיהיה פה בסיסטם הזה?


Tal Voronel (10:02.037)
יפה אז הסיסטם הוא מורכב מכמה שלבים, הבסיס הוא קודם כל כמו שאמרתי קודם שזה נשמע כאילו זה אבל באמת שזה חשוב וזה התאום ציפיות הזה, שאנחנו פה עובדים ביחד למטרה משותפת כולם צריכים להבין את זה המכירות גם צריכים להבין את החשיבות שלהם בתפקיד של השיווק או בעזרה של השיווק הדיגיטלי. זה נורא חשוב אז זה מתחיל כשעובדים במשותף ביחד צריך לעשות את הסנכרון הזה. השלב הבא


זה כמובן לוודא שאנשי המכירות מזינים את הסיראם. עכשיו אנחנו מבינים – יש למלא את הסיראם ויש למלא את הסיראם. אנחנו כבר למודי ניסיון ויצא לנו כבר לראות יותר מדי איך זה נקרא הסעיף הזה ״סיבת סירוב לא רלוונטי״ כאילו מה מה היה שם, מה לא רלוונטי?? מה קרה שם??


Harel Levy (10:53.678)
מה זה לא רלוונטי?


Tal Voronel (10:57.557)
זה יכול להיות לא רלוונטי עם הרבה סיבות, זה לא רלוונטי כי אני ליד מעפן, זה לא רלוונטי כי אני לא יודע מי אתם בכלל, זה לא רלוונטי כי המחיר יקר, זה לא רלוונטי כי התאריכים לא מסתדרים, מה? ואז יש שם כל כך הרבה פירוט ש…


Harel Levy (11:10.126)
מה וזה בדיוק העניין מה? זה המחיר? אוקיי בואו נטפל במחיר בשיווק לפני שהוא מגיע, לא אחרי – זו המטרה


Tal Voronel (11:20.789)
כן. בדיוק. בול. אז אני חושב שבעצם אולי אחת הבעיות שלהם של אנשים מכירות שהם לא ממלאים את הטבלה הזאת כמו שצריך, זה שהם לא מבינים את החשיבות של זה, הם אומרים, יאללה, מי קורא את זה? כאילו זו הגישה לדעתי. אבל צריך להבין שבאמת שיווק, הסוכנות שיווק חייבת את זה, זה כמו איזה מין חמצן כזה מבחינתם. כי כל דבר שעולה בשיחות המכירה…


הוא אלף יכול להיות זווית חדשה, יכול להיות שהוא משנה את כל התזה של השיווק ואתה יודע מה, הוא גם יכול להיות איזשהו רעיון לקריאייטיב. אבל תמיד הוא ממש חומר שיכול להזין את השיווק והוא נורא נורא חשוב.


Harel Levy (12:03.662)
נכון, שמה, זה גם לא רק לסוכנות שיווק, אני חושב שכל בעל עסק שהוא לא עובד עם עצמו, שהוא לא עושה את המכירות בעצמו, ויש לו איזשהו איש מכירות או צוות, אפילו צוות שיש להם מנהל מכירות, ברגע שלא רושמים את זה כמו שצריך, אף אחד לא יודע מה קרה שם חוץ מהאיש מכירות עצמו. שהוא זוכר, הוא כזה אומר לך, כן, אני זוכר, דיברתי איתו פה, דיברתי איתו שם, זוכר מה הייתה האווירה עם הבן אדם.


אבל אולי הוא עצמו כותב איזשהו סיכום קצר כזה אולי משקף 10 אחוז ממה שהיה בשיחה אבל כל שאר השרשרת אם זה מנהל מכירות אם זה בעל העסק עצמו שרוצים להבין מה קרה שם וגם אנחנו בתור השיווק זה באמת מקשה על השיווק הדיגיטלי. צריך לפרט כמה שיותר.


Tal Voronel (13:14.677)
כן בדיוק ותכף אנחנו גם ניתן כמה מילים על איזה דברים באמת הם במיוחד מעניינים אותנו אז רגע לפני שנפרט על זה יש עוד. אז אמרנו שהשלב הראשון זה למלא CRM שזה נורא חשוב. הדבר הבא זה גם זה ממש להאזין לשיחות. כן אנחנו מצאנו עצמנו גם מאזינים לשיחות כדי לראות לשמוע מי היה שם עכשיו למה זה כל כך חשוב כי בסוף


Tal Voronel (13:44.597)
על השיחה אבל האזנה לשיחות היא מאפשרת לשיווק משהו מעבר היא מאפשרת לשיווק הדיגיטלי לדבר בשפה של האווטאר. בשפה של הלקוח הפוטנציאלי. ואת זה אפשר לעשות רק ככה כשאתה שומע מילים, אתה מקבל מילות מפתח אם אתה שומע את זה מכמה שיחות פתאום יש פה איזו מילה או צמד מילים או התנגדות שחוזרת על עצמה בצורה רציפה וקבועה בוא נשתמש בזה בקופי


Harel Levy (14:12.078)
זה חזק, זה דווקא אני שמח להתעכב על זה טיפה כי זה זה משהו מטורף כי ברגע ש… תחשבו שברגע שבן אדם נחשף לדף בפייסבוק ויש כל כך הרבה מודעות ותוכן ודברים ואז הוא רואה איזשהו טקסט איזושהי מילה שהוא מכיר שהוא מחובר אליה זה אוטומטית תופס אותו, זה כבר עשה 80 אחוז מהתהליך השיווק. הוא יודע שמי שהצד …השני מכיר אותו טוב.


Tal Voronel (14:47.989)
בדיוק ולמעשה אפילו אם אני לוקח את זה צעד קדימה בסופו של דבר אם בן לקוח פוטנציאלי גולל בפייסבוק ואז הוא רואה לא רק איזושהי מילה שתופס אותו אלא ממש שיח פנימי שהוא מזהה אצלו הוא רואה כתוב את המחשבות שלו במוח הוא אומר ״אואה מי זה מה זה הוא יודע מי אני? הוא יודע מה עובר עליי״ בגלל זה אמרתי לך פעם היה לי את הקורס הזה לדיבור מול קהל


Tal Voronel (15:17.877)
עכשיו פרסמתי התמודדות עם פחד מול קהל. אני פעם הייתי הבן אדם הכי פחדן בעולם אז פשוט לקחתי את כל הפחדים ואת כל הדברים שחבויים אצלי עמוק עמוק בתוך הראש והוצאתי אותם החוצה כקופי וזה עבד נורא יפה. כאילו אנשים מאוד התחברו לשיח הפנימי הזה ולכן זה באמת השיווק של זה עבד יפה.


Tal Voronel (15:46.805)
CRM, להקשיב לשיחות וגם לדבר עם מי שעושה מכירות. הרבה פעמים זה לא מספיק רק לקרוא כי לפעמים מרוב עצים אם אתה לא רואה את היער. אבל אז אם אתה מדבר עם בן אדם שרואה רגע את התמונה שעשה כבר מאה שיחות כאלה אז הוא מרכז לך את הדברים ואז בגלל זה זה קצת שונה מאשר לקרוא פה ושם


Tal Voronel (16:16.757)
ולכן זה נורא חשוב. עוד משהו לסיסטם שכחתי משהו לפני שאנחנו עכשיו מפרטים מה הדברים שהשיווק צריך מהמכירות


Harel Levy (16:27.246)
אז זהו בוא נתחיל לפרט ובאמת כל אחד יוצא מזה את הדברים שרלוונטים לו. כל איש מכירות בעצם צריך להבין שהוא חלק מהמטרה של שיחות מכירה זאת אומרת המטרה הראשית היא למכור כסף המטרה המשנית והלא פחות חשובה זה גם להביא מידע, מידע פנים נגיד ככה זאת אומרת


Harel Levy (16:55.438)
אתה צריך לבוא לשיחת מכירה בתור גם איזשהו סוג של שיעור. זאת אומרת מה הבן אדם עכשיו שבצד השני – מה ילמד אותי היום על עצמו


Tal Voronel (17:10.101)
חזק מאוד, אהבתי זה כל כך ככה זה ממש משנה את המיינדסט של שיחת המכירה.
Harel Levy (17:17.390)
וברגע שבאים עם המיינדסט הזה, אז הסיכום גם יהיה בהתאם. זאת אומרת, הסיכום גם מתייחס לדברים האלה, ולא רק כן נמכר או לא נמכר, רלוונטי או לא רלוונטי.


Tal Voronel (17:32.373)
בדיוק וואי זה ממש שיח שונה, וזה כל כך נכון. אז בוא נדבר על מה הדברים שאותנו מעניין כסכונות שיווק לשמוע מהמכירות. אז אני חושב שהדבר הראשון זה אתה יודע מה לפני שאנחנו שואלים אולי לפני זה רגע תוצאות בכל זאת אנחנו כאן


Tal Voronel (18:00.213)
כאילו צריך כן לראות שהתוצאות הן מסוימות או להבין מה התוצאות, לראות מה הסטטוס ולראות באמת שיש לאן לשפר את זה. כאילו בואו לא נהיה עכשיו איזה יפה נפש אבל השלב הבא אחרי שאנחנו מבינים את התוצאות מבינים את זה ועכשיו אנחנו חושבים איך אפשר לשפר את הדברים אז הדברים שמעניין לשמוע הם קודם כל מי האווטאר בדיוק מי האווטאר שרוחש


Harel Levy (18:20.014)
נכון, כי האווטאר יכול להשתנות לפעמים עם הזמן. יכול להיות שהאווטאר שכיווננו אליו בהתחלה, הוא משתנה גם כי העסק מבין שהוא צריך טיפה לדייק את קהל היעד. זו אופציה אחת למה הוא משתנה, אופציה שנייה, עם התנאים של השוק, עם הזמן, חורף, קיץ, מלחמות, קורונה, בחירות… לא חסרים אירועים.


ובהתאם לזה משתנים הצרכים של האווטאר וכשיש לו צרכים אחרים ובעיות אחרות צריך לדבר אליו ולפנות אליו בצורה אחרת. אז כאן אנחנו רוצים לעבור ולוודא שאנחנו כל הזמן בקו אחד עם מה שאנשים חושבים


Harel Levy (19:07.758)
עם מה גורם להם לקנות באותו רגע, באותה תקופה


Tal Voronel (19:14.421)
כן בול הגדרת את זה נורא יפה אז הדיוק של האווטאר זה דבר אחד לשמוע מיהו הקהל שרוכש לשמוע איזה דברים מעניינים אותם ולדייק את השיווק בהתאם לזה. הדבר הבא זה התייחסות למחיר האם להתייחס למחיר בשיווק האם לא האם אולי לעשות איזה מין פריימינג של כאילו להשוות את זה למשהו אחר שאתה משלם עליו גם כך הרבה כסף ראיתי עכשיו את אילון מאסק


שהוא מדבר על לגבות שמונה דולר, עוד לא התעמקתי במה בדיוק בטוויטר, אבל הוא מראה איזה מם כזה שבו הוא כזה מם של פרצוף מבסוט על שמונה דולר לקפה. כן, לקפה חד פעמי כזה קטן של סטארבקס, אבל על טוויטר חודש שלם אני מקבל, שוב אני לא יודע בדיוק מה, בשמונה דולר


Tal Voronel (20:11.829)
אז כאילו לעשות איזה מין פריימינג, בואנה על מה אתה מתבכיין שמונה דולר, קפה אתה לא חושב פעמיים אז בוא כאילו כזה אז לחשוב איך אפשר לייצר משהו דומה בהקשר שלהם


Harel Levy (20:18.862)
כן יש הרבה דרכים לפתור את ההתנגדות של המחיר ההתנגדות של המחיר ידוע תמיד לרוב יש אותה יש הרבה דרכים לפתור אותה אבל פשוט עוד פעם זה העניין של לדעת למה האנשים לא סוגרים יכול להיות שהמחיר הוא התנגדות אבל יכול להיות שזה רק 2 אחוז, 5 אחוז מהאנשים באמת עכשיו מדברים על המחיר לרוב אנחנו צריכים לדעת
מה הבעיה הכי גדולה, להתחיל ממנה לפתור אותה בשיווק אבל קודם כל להבין מה הבעיה להבין שזאת הבעיה ולא להגיד אה, הוא לא רלוונטי כי הייתה לו בעיה עם המחיר הוא לא מספיק לא יודע אם זה נגיד איזה קמפיין B2B לעסקים לא הוא עסק קטן, הוא לא, אין לו כסף שלם את זה אנחנו רוצים עסקים יותר גדולים


Tal Voronel (21:11.541)
כן. נכון, בדיוק. אז אולי כמילה רחבה יותר, הדבר הבא זה, מה הן ההתנגדויות הנפוצות? כאילו מה… איזה דברים אנשים לא… בגללם לא קונים, לא רוfשים, לא מתקדמים. וברגע שאנחנו מבינים את זה, גם אנחנו יכולים לטפל בזה בגזרת התוכן, היצירה של התוכן. אם זה… טוב, יש מגוון דרכים, אנחנו לא ניכנס לזה, אבל שוב, זה משהו שהוא נורא חשוב, ואז להבין איך לעשות את ההתאמה של השיווק הדיגיטלי.


Harel Levy (21:48.590)
לפעמים דברים במוצר עצמו, לפעמים אנשים לא מבינים את המוצר, את השירות מה ההבדל בין שירות כזה לשירות אחרת לפעמים יש דברים כאלה שפשוט צריך לבוא


Harel Levy (22:03.694)
ואז צריך לעבור פשוט להבין באמת מה הם לא מבינים עד הסוף כי אנחנו בתור סוכנות שיווק, כשמדברים בה על העסק אנחנו מכירים את זה הכי טוב אנחנו מנסים להבין לעומק את המוצר והכל אז אנחנו מבינים אותו אבל הלקוח בקצה עכשיו בתוך מודעה או סרטון קצר לא תמיד מבין את זה עד הסוף אז לפעמים זה גם יושב על זה לפעמים הוא לא מבין את זה עד הסוף ואז אתה צריך להתחיל להסביר לו בשיחה


Harel Levy (22:33.614)
מה ההבדל בינך לבין המתחרים וכל הדברים האלה שזה דברים שאתה יכול לחסוך אותם אתה רוצה שיחות מחירה אפקטיביות להביא את הבן אדם כבר, שהוא שמע עליך, מכיר הכל יודע מה ההבדל, יודע הכל, בוא רק נסתכל על הפרטים


Tal Voronel (22:51.061)
כן, בדיוק. יפה, נראה לי שסיכמנו את הדברים, לא? מה אתה אומר?


Harel Levy (22:59.790)
סיכמנו, ואנחנו קוראים מפה לכל אנשי המכירות למלא את ה CRM כמו שצריך


Tal Voronel (23:08.213)
כן, תמלאו, תשתפו פעולה אנחנו פה ביחד חבר'ה אנחנו לא אחד מול השני