פרק 8 (עקרונות לפרסום ממומן)
Tal Voronel (00:16.275)
הפרק היום המטרה שלו היא לפרק את המרכיבים השיווקיים של פאנל: מה הוא כולל, מה חייב להיות בכל פאנל, מה מהמאפיינים של מה שזה כולל בתוכו ואיך עושים את זה, איך עושים את זה כמו שצריך מה שנקרא אל תעלו פאנל שיווקי ,אל תעלו קמפיין שיווקי בלי שיש לכם את הדברים שאנחנו היום נדבר עליהם
Harel Levy (00:44.206)
נכון ואם יש לכם, אם מישהו, אם מי ששומע יש לו את התהליך השיווקי בדיגיטל יש לו משהו שרץ והוא רוצה, הוא לא מבין למה הוא לא עובד או שהוא רוצה לשפר אותו, זה היה פרק בדיוק בשבילו
Tal Voronel (00:58.643)
נכון, מעולה. אז מה הדבר הראשון שאנחנו עושים לפני שאנחנו צוללים פנימה לפאנל השיווקי? היום נדבר על זה קצת יותר הי לבל. אז מה זה הדבר הראשון שאנחנו חייבים לפני תחילה של פאנל שיווקי בדיגיטל?
Harel Levy (01:14.67)
שמע כשאתה מפרסם בפייסבוק פאנל אנחנו מדברים פאנל פרסום ממומן אתה לא יכול לעלות עם אותם מסרים שרצת איתם עד עכשיו. מה שאמרת שלקוחות אומרים הפה לאוזן שלקוחות מדברים עליך זה לא מה שיעבוד בממומן. בממומן עובדים דברים אחרים, וצריך להיות הרבה יותר מדויק ולהעביר את המסרים שלך בצורה הרבה יותר מדויקת
Harel Levy (01:44.174)
ובעצם בתוך כל הבלאגן, בתוך כל המודעות, בתוך כל התחרות צריך להיות ייחודי. מה זה ייחודיות בכלל
Tal Voronel (01:58.419)
אהה, בדיוק. אז זה הדבר הראשון שצריך לדבר עליו, לפני שצוללים פנימה לפרסום בקמפיין ממומן: מה מיוחד בך בן אדם? ואני מזקק את מה שאתה אומר, בסוף, אנשים רואים אלפי פרסומות כל יום, בכל רגע, לא בכל רגע, אבל רואים מלא מלא פרסומות, ואנחנו רוצים איכשהו לגרום לזה שהמודעות שלנו יבלטו, והן לא יכולות להיות בולטות אם הן נשמעות ונראות כמו כולם. ולכן השלב הראשון זה תוודא שיש בך משהו מיוחד.
Tal Voronel (02:28.787)
עכשיו זה שונה מהותית מפה לאוזן, כי שם הייחודיות שלך זה שיש מישהו ששמע לך, ממישהו שהוא שומח עליו ואז לא חייב להיות מיוחד שם פשוט כי יש שם מראש את האמון הזה אבל פה עבור גורם זר, למה שגורם זר יקליק על המודעה שלך כנראה רק אם אתה מיוחד או ייחודי אז מה זה ייחודי מה זה ייחודיות? בוא נדבר על זה
Tal Voronel (02:58.739)
ייחודיות זה משהו שכשמישהו רואה אותה, שמישהו רואה מהי הייחודיות שלי, אז הוא יודע להגיד לעצמו בצורה מובהקת יחסית ברורה, הדבר הזה הוא מתאים לי או מתאים לי בול או לא מתאים לי. זה אומר, כי מה זה אומר, עצם זה שאני יודע להגיד, אם אני לקוח פוטנציאלי, אני רואה איזושהי מודעה, אני אומר, אה, זה ממש לא מתאים לי, מה זה הקשקוש הזה?
Tal Voronel (03:27.635)
אז זה מצוין כי זה אומר שאני לא מתאים לכולם. וזו התחלה, זה הדבר שאתם צריך לוודא בכל מה שנוגע לייחודיות שלנו: בואנה אנחנו לא פונים לכולם, יש כאלה שאנחנו לא מתאימים להם פשוט וזה בסדר, בסדר לקהל הממומן כי כדי להשפיע על מישהו אתה צריך גם לא להשפיע על מישהו. אז זה נורא חשוב הדבר הזה.
Harel Levy (03:51.662)
יפה יפה אז זה באמת ברגע שיש לך את היחודיות אתה יכול בכלל להתחיל לשחק, להתחיל לשחק את המשחק אבל ברגע שאתה באמת מבין אותה אתה יודע מה מרכיב אותה זה בדרך כלל גם דברים שבאים מתוך העסק עצמו מתוך המוצר והשאלה עכשיו איך להעביר את הייחודיות הזאתי כי אתה הרי אומר בואנה אני יודע בערך בגדול מהייחודיות שלי
Harel Levy (04:20.974)
אבל איך אני עכשיו שם את זה על השולחן? או אומר את זה למישהו?
Tal Voronel (04:28.019)
נכון אבל רגע יש עוד משהו חשוב בנוגע לייחודיות וזה שבסוף ייחודיות זה לא סתם להגיד אני מיוחד צריך לראות איזה ערך אתה מביא איזה ערך אתה מעביר ולמי אתה מעביר את הערך הזה אלה שני המרכיבים של ייחודיות שזה נורא חשוב
Tal Voronel (04:48.339)
רגע, היה לי עוד משהו בנוגע לייחודיות: היא יכולה להיות ייחודיות שנוגעת לקמפיין הממומן. כלומר, יכול להיות שאתה כעסק, אתה מספק מגוון רחב של שירותים, אבל לקראת העלייה שלך לקמפיין ממומן, אתה צריך לוודא שבקמפיין הממומן הזה, אתה לא עכשיו מדבר על כל האספקטים של העסק שלך, אלא אתה ממוקד על צורך ספציפי. אוקיי, לצורך העניין, יצא לנו לעבוד הרבה עם יועצים עסקיים נגיד, אז יועצים עסקיים כאלה.
Tal Voronel (05:18.483)
שיכולים לתת מענה, הרבה מהם יכולים לתת מענה, להרבה סוגים של עסקים ולהרבה סוגים של בעיות. אבל אם רוצים עכשיו להגיד כן, אנחנו יודעים לעזור, לגרום לעסק שלך להצליח. זו אמירה שאומרת בתוכה, אין בי שום דבר מיוחד. כי אני יודע לעזור לכולם, נכון? אז זה לא יעבוד ברוב המקרים. ולכן דווקא להפך, מי שיודע לעזור להרבה סוגים של עסקים, אז לכאורה או…
Tal Voronel (05:47.635)
אז לכאורה יותר קשה לו אולי כי הוא אומר רגע מה הייחודיות שלי אני יודע לעזור לכולם זה כאילו צרה של עשירים כזה אבל בעצם זה פשוט כרוך בלעשות עבודה, להיכנס פנימה, להסתכל אולי על לקוחות קודמים שלך, להכיר קצת את השוק, להכיר את העולם ולהבין איזו ייחודיות היא הכי קלה, היא גם הכי מיוחדת, כלומר יש הכי פחות כאלה וגם קל להעביר אותה יחסית ויודעת לתת ערך מיידי לאנשים
Tal Voronel (06:22.483)
נכון, בדיוק, בדיוק. על הכיפאק. אז אמרנו שייחודיות זה מה מיוחד בעסק שלי, איזה ערך אני יודע לתת, והדבר השני זה למי. למי אני יודע גם לתת את הערך הזה. וזה בדיוק הדבר השני שאנחנו צריכים לדבר עליו, בהקשר של המאפיינים של קמפייני ממומן בדיגיטל, או שהדברים שאפשר לרוץ עליהם, אי אפשר לרוץ על קמפייני ממומן, בלי שיש לך את הדברים האלה. אז הדבר השני זה באמת מי הוא כאן ליד שלי? למי אני פונה? וכאמור, למי אני לא פונה?
Tal Voronel (06:50.835)
אוקיי, אז ברגע שאני יודע ואני מזוקק על מי קהל היעד שלי, אז אני יכול להתאים… את ההגדרה של קהל היעד, שזה השלב השני,
Tal Voronel (07:15.603)
המטרה היא שבן אדם יעצור ויגיד, היי, הוא לא מדבר אליי. ועם כל הרעש שיש לנו היום בעולם, בעולם הפרסומי, אז כל עוד אתה לא מפנה את המסר שלך כמו איזה לייזר, היה לנו גם סרטונים על זה, אז המסר הוא עובר מעל הראש, הוא לא נוגע, הוא לא פוגע, ולכן אנחנו חייבים להגדיר את הקהל היעד. עכשיו, איך מגדירים את קהל היעד?
Harel Levy (07:41.134)
כן תגיד לי לעסק לעסק שבא ועכשיו אומר שמה יש לי כמה אווטארים זה בסדר זה לא בסדר זה מקובל עלינו מה אנחנו עושים את זה בדרך כלל איך זה יכול להשפיע על הבחירה של האווטאר על הקמפיין קמפיין ממומן
Tal Voronel (08:01.459)
זה מעולה שיש כמה אווטארים זה ממש טוב זה כיף אפילו למה כי זה כמו חומר ביד היוצר. עכשיו יכול לחשוב איך איזה א' זה כרוך בזה שקודם כל אתה צריך לבחור להתחיל עם אווטאר אחד עם מי אתה רוצה להתחיל מי עכשיו יש כל מיני מאפיינים של אווטאר שאיתו אתה רוצה להתחיל. למשל אנחנו רוצים להתחיל עם אווטאר שיש לו איזושהי איזושהי בעיה או איזשהו צורך בוער.
Tal Voronel (08:28.819)
אז אתה עושה פרסום ממומן, בן אדם שהוא בקושי מודע לבעיה שלו יהיה לך קשה להמיר אותו. יש פה עבודה קשה יחסית של לגרום לו להתייחס אליך בכלל אבל בן אדם שיש לו איזשהו צורך משמעותי ואתה עכשיו בא ואתה עוזר לו לפתור את הבעיה אז זה כבר מתחיל להיות מעניין ולכן זה אחד המאפיינים החשובים של אווטאר האם יש לו צורך בוער
Tal Voronel (08:55.699)
הדבר השני זה שיש מספיק כאלה. האם, אתה יודע, נניח ומצאנו איזה אווטאר מאוד איזוטרי כזה קטן, ספציפי מאוד, שהוא כזה בול, לא אנחנו יודעים לעזור. אבל יש ארבעים כאלה בעולם. אז פחות, אוקיי, אין לנו קשה, קשה למצוא אותם, קשה להגיע אליהם, ולכן אנחנו רוצים לבדה שהאווטאר המושלם גם יש מספיק כמות.
Tal Voronel (09:25.363)
שיש קבוצה של אנשים כמוהו שהיא מספיקה כדי לפרסם לה בממומן כמה אתה מעריך שצריך כאלה, נגיד, סדר גודל כדי שקמפיין ממומן יהיה אפקטיבי
Harel Levy (09:34.35)
מינימום כמה אלפים טובים
Harel Levy (09:44.302)
כן אבל לפעמים אנשים תוהים ״בואנה איך אפשר להגיע אליהם בכלל איך אני בתוך כל הפייסבוק אמצא אותם??״ אז אפשר. כשכותבים באופן מדוייק ותכף גם נגיע לשאר הדברים מי שרלוונטי התייחס אליך
Tal Voronel (10:05.587)
נכון בדיוק. אז אמרנו, המאפיין הראשון של קהל היעד שיש לו צורך בוער מובהק. הדבר השני זה שיש מספיק כאלה והדבר השלישי זה שיש לו כסף כאילו בסוף אנחנו פה בשביל עסק כן. אז נגיד סתם סטודנטים זו תמיד דוגמה שאוהבים לתת בהקשר הזה של סטודנטים יכול להיות שיש לך אחלה מוצר
Tal Voronel (10:35.443)
בדרך כלל זה לא תהיה זה לא יהיה הפתרון המיידי שהייתי הולך עליו פשוט בגלל שמוגבלים בכמות הכסף שיש להם ושהם יכולים לשלם, ההכנסה הפנויה…אז אני חוזר לשאלה שלך שאלת רגע עכשיו יש כמה אווטארים ללקוח מה עושים? אז אני חושב שקודם כל צריך לדייק מתוך האווטארים האלה, מי האווטאר שהכי נכון להתחיל איתו זה קודם כל ואווטאר דרך אגב הוא גוזר עוד כל מיני דברים אחרים תכף אנחנו נדבר עליהם
Tal Voronel (11:04.883)
על ההצעה, על ההבטחה וכולי אבל קודם כל אנחנו צריכים לבחור על בסיס מה שאמרנו את האווטאר שהכי נכון להתחיל איתו והשלב הבא ברגע שאנחנו רואים שקמפיין מסוים עובד לאווטאר מסוים אז השלב הבא הוא שאפשר להגדיל תקציב כמובן להתחיל באותו האווטאר הגדלה תקציב. אם זה עובד טוב אבל בהמשך זה רק אומר שיש לך את האפשרות ואת הפוטנציאל להגדיל תקציב ולפנות לאווטארים נוספים לקהלים שונים
Tal Voronel (11:34.067)
כלים נוספים. כלומר בסוף זה לכאורה כאילו מגביל אותך אם יש לך כמה אווטארים אבל בפועל אם עובדים נכון וחכם אז זה יתרון מדהים מן הסתם
Harel Levy (11:44.398)
תראה אבל מתי זה מתי זה מגביל אותך כשאתה מנסה ואנחנו גם רואים את זה כשאנחנו נכנסים לחשבונות של לקוחות חדשים כשאתה מנסה לפנות לכל האווטארים במקביל באותה המודעה וזה בסדר כי יש לך ותדע לעזור לכמה אווטארים אבל כשאתה מנסה שכל הקמפיין יפנה לכולם או לכמה מהם אז זה לא עובד אז זה מקביל אותך
Harel Levy (12:12.494)
כי זה תוקע לך מקלות בגלגלים
Harel Levy (12:17.07)
אז לפעמים מישהו שומע ויש לו עכשיו קמפיין באוויר והוא אומר זה מתחבר לו זאת אומרת הוא אומר בואנה הקמפיין הזה מדבר אלי,
Tal Voronel (12:34.483)
נכון אני רק רוצה לסייג משהו קטן במה שאתה אומר וזה שאפשר לפנות לכולם אבל בשביל לעשות את זה חייבים לוודא שיש לך ייחודיות ממש טובה כאילו שהייחודיות שלך היא כזו שאין הרבה כאלה
Harel Levy (12:50.254)
השאלה מי זה כולם כי לפעמים יש אווטארים שהם טיפה חופפים לדוגמה בעלי עסקים ויבואנים בעלי עסקים עם מחזורים גדולים ויבואנים יש ביניהם חפיפה יש להם לפעמים את אותם בעיות אבל לפעמים יש אווטארים שהם כל כך רחוקים אחד מהשני
Harel Levy (13:17.326)
שאז אם אתה באמת מפרסם להם אתה לא קולע לא לזה ולא לזה, אתה סתם מבלבל את הגולש נותן לו לראות דברים על מישהו אחרי שמע גם את הדברים שנוגעים אליו אבל ברגע שהוא קורא גם עוד דברים על דברים שהם רחוקים ממנו אז מתחיל להתבלבל
Tal Voronel (13:39.315)
כן אז אני מסכים איתך שוב ברמה עקרונית, הסייג הוא שלפעמים אם יש לך ייחודיות ממש מעניינת ואתה פונה לקהל שהוא מספיק רחב אז זה כן יכול לעבוד גם עם סוגים שונים אבל אני מסכים איתך
Tal Voronel (13:54.611)
טוב, מה הדבר הבא? אז יש לנו ייחודיות, יש לנו אווטאר – קהל יעד, ועכשיו אנחנו מתחילים לעבוד על המסרים. מה אתה אומר לו, בדיוק? אז מה אתה אומר לו? הוא צריך להיות מורכב מכמה דברים, כמה שלבים. דבר ראשון צריך להיות לנו לפחות בראש, יכול להיות שגם בקמפיין השיווקי, זה מהי ההבטחה. ההבטחה הגדולה, מה בסוף?
Tal Voronel (14:23.507)
מה זה אומר ההבטחה? זה מה יקרה לקוח אחרי שהוא יעבור אצלנו, אחרי שהוא ישתמש בשירות או במוצר שלנו. איך החיים שלו יראו אחרי זה? כאילו החלום שהוא רוצה להגיע אליו. ולמה זה חשוב? תוצאה רצויה, בדיוק. Harel Levy (14:41.294)
כן, תוצאה רצויה
Tal Voronel (14:50.995)
מגוון סיבות שיווקיות, כן, אבל, אתה יודע, פסיכולוגיות וכולי, אבל גם כדי שהלקוח יבין מה בסוף לאן אנחנו מכוונים, כאילו מהי המטרה בסוף, לאן זה מוביל בסופו של דבר. אתה יכול לתת לו איזה פיצ'ר ממש יפה, ואז אני אגיד רגע, אבל איך החיים שלי ייראו אחר כך, אני לא מבין, אני לא יודע מה זה אומר,
Tal Voronel (15:18.483)
הבעיה היחידה שלי עם הבטחות למיניהן זה שהן יכולות להישמע כאלה חיות בסרט.
Harel Levy (15:25.678)
כן אם זה שיווקי מדי ומסתכלים על זה ואתה אומר כן בטח, ברגע שיש לך את הכן בטח הזה זה לא יעבוד כי אנשים לא פראיירים כבר. זה לא כמו לפני חמש עשר שנים שאתה רואה איזו מודעה אתה אומר הו הנה הוא מבטיח את זה אני אלך איתו
Tal Voronel (15:50.995)
נכון כן בואו בדיוק הבטחה כזו שהיא נשמעת כזו סקאמית כמו בוא תעשה עכשיו שמונים אלף פסיבי. כן אז זה כבר לא עובד טוב מה שנקרא דרך אגב פייסבוק היא גם רגישה לזה מבחינת הפייסבוק לא רוצה את זה מבחינת פייסבוק זה חוויה לא טובה של גולש שהוא רואה עכשיו מודעה כזו ולכן פייסבוק חוסמת ובצדק לדעתי
Tal Voronel (16:20.467)
כדי שאנשים לא יפלו על שטויות כאלה. ולכן ההבטחה צריכה להיות, אם מצד אחד צריכה להיות כזו שבאמת בן אדם רוצה להגיע לה, מצד שני צריכה להיות גם אותנטית. אותנטית, אמיתית, ריאלית. אחרת זה גם שיווק שהוא מניפולטיבי ואני חושב ש… זה לא… כאילו העולם הולך פחות ופחות לשם, לכיוונים האלה של מניפולציה בשיווק לגרום לך לככה וככה, אלא אני חושב שהעולם הולך לשיווק שהוא יותר אותנטי.
Tal Voronel (16:51.219)
אותנטי, אמיתי וזה חלק מהעניין בהבטחה.
Harel Levy (16:51.246)
נכון אפילו אני אגיד יותר מזה. זה פחות אפילו עניין שיווקי זאת אומרת שאתה עכשיו בא ומנסה למצוא הבטחה איזשהו עסק אז אתה לא מסתכל רק שיווקית אלא אתה מסתכל על העסק עצמו בוא תראה לי איזה תוצאות הבאת לה ללקוחות ולפי זה אתה מוצא את ההבטחה הכי טובה שלך
Tal Voronel (17:17.139)
כן, יפה, ואז אתה בכלל… כאילו, אז אתה אומר, אני מבוסס על מה שעשיתי כבר, זה הכי אמיתי, הכי אותנטי שיש, נכון?
Harel Levy (17:26.061)
בדיוק אתה גם יודע להבטיח את זה, זה לא שאין לך ניסיון בזה
Tal Voronel (17:33.043)
כן נכון. צריך להגיד לך אגב, אמרת את זה עכשיו אתה יודע להבטיח את זה, אז יש פה עניינים של מה זה להבטיח כאילו זה לא איזה משהו עכשיו משפטי שאתה נתלה בו. יש כל מיני עורכי דין כאלה של אני לא יכול להתחייב על זה סבבה אבל בכל זאת זה, צריך להסתכל על זה כאל חץ הצפון, לשם אנחנו מכוונים, זו המטרה
Tal Voronel (18:00.371)
אתה משתמש במוצר שלנו במטרה שבסופו של דבר זה, ככה אנחנו שואפים כולנו שהחיים שלך יראו. וזה הרעיון של הבטחה, שיהיה איזשהו חץ צפון שכולם, שיהיה ברור שאליו אנחנו מכוונים. יופי, מגניב. אז יש לנו את ההבטחה שזה חץ הצפון, ועכשיו אנחנו צריכים רגע לרדת לקרקע. מה זה הלרדת לקרקע הזה?
Harel Levy (18:29.006)
שמע אני אגיד דבר כזה, לפני שאתה אומר שזה הצעה כשאנחנו עכשיו באים ומפרסמים בפייסבוק לדוגמה, אתה מפרסם את ההבטחה שלך אבל כדי להגיע בכלל, ליישם את זה, זה שמישהו יעבוד איתך צריכים לעבור כמה שלבים בדרך והשלב הראשון השלב הראשון הוא השלב הכי קריטי
Harel Levy (18:57.422)
כי הוא בכלל השלב של להשאיר פרטים. לרוב אדם לא מכיר אותך לא יודע מי אתה ומה זו המודעה שלך. למה עכשיו שהוא ישאיר פרטים ובזה דווקא אני רוצה להתמקד כי זה דבר סופר חשוב וזה דבר שמזיז את המחט כי לפעמים אנשים מתמקדים בקהל בטירגוט אפילו בקופי ובקריאייטיב שזה דברים חשובים אבל ההצעה ההצעה הראשונית
Harel Levy (19:26.062)
למה להשאיר עכשיו פרטים יהיה הדבר הכי חשוב שיש בפאנל
Tal Voronel (19:34.227)
כן. אני מסכים איתך מאוד. היא נגזרת מכל הדברים האחרים, כן, אבל היא יכולה להיות הגורם שבגללו בסוף אתה לא… לא ממיר. כי לא עושה את הכל מצוין וזה, אבל אם ההצעה שלך היא לא מעניינת, היא חצי כוח, היא לא מפתה, היא לא עושה חשק, אז היא לחלוטין יכולה לחרב את הכל. בואו נסביר שניה מה זה בכלל הצעה. מה זה אומר? מה זה אומר הצעה?
Tal Voronel (20:03.859)
אפשר לדמיין את ההבטחה כהדבר הגדול הרחוק הזה שאליו אנחנו מכוונים בסוף. הצעה זה בוא תעשה צעד אחד בכיוון עזוב אל תלך כל הדרך לשם בוא תעשה עכשיו צעד אחד לכיוון של אותה מטרה גדולה ונראה אם זה בכלל רלוונטי בכלל זה אם זה מעניין
Tal Voronel (20:33.875)
והסיבה שזה כמו כאילו, אפשר להגיד סוג של רגל בדלת כזו, כן? בוא קח משהו קטן ואז תתחיל לטעום, בוא תטעם מזה, תראה אם זה מעניין אותך. דוגמאות לזה יכולות להיות, נגיד, אצל יועצים למיניהם, אז יש הרבה פעמים שיחת אסטרטגיה, נכון? כאילו, משהו בסגנון.
Tal Voronel (21:02.099)
ההבטחה זה נגיד, הנה יש את עידן וולר שהרבה מכירים אותו, אז ההבטחה שלו, יש לו זה כמובן, התוכנית שלו זה בוא תעשה 100K. וההצעה בדרך כלל היא בוא תגיע לשיחה אצל מנו, לשיחה שבה אנחנו נראה לך איך מגיעים לזה, כאילו נעשה לך, נבנה לך את מפת הדרכים כדי להגיע ל100K. ואז זו ההצעה – זו הצעה שהיא מעניינת, כי אנשים אומרים,
Tal Voronel (21:31.187)
אוקיי אני רוצה שיהיה לי את התוכנית, עדיין הוא לא מראה לי איך וזה אבל יש לי את מפת הדרכים. אוקיי אז הרעיון הזה של להראות את מפת הדרכים של איך מגיעים לתוצאה רצויה אז זה משהו שהוא מעניין. אפשר להסתכל על זה גם על נגיד תוכנה, במוצרי תוכנה זה יכול להיות משהו כמו פיתוח נגיד, אז זה יכול להיות משהו כמו בוא אנחנו נעשה לך את האיפיון בדרך כלל לוקחים על זה כסף אבל.
Tal Voronel (21:58.099)
אולי משהו לפני של בוא נבין את הצרכים שלך ונראה לך איזו תוכנה הכי מתאימה לך או משהו בסגנון הזה זה יכול להיות איזה דוגמאות להצעות יש לנו
Harel Levy (22:09.838)
יועצת עסקית פיננסית, ניהול כספים חיצוני – הדבר הראשון, שעכשיו בן אדם רואה את הדף נחיתה, למה שהוא ישר פרטים
Tal Voronel (22:27.923)
כן נכון אז אצלה טוב ספציפית זה לקוחה שלנו אבל מה שעשינו זה שהיא עוברת על כל הדוחות הכספיים שלו והיא מראה לו איפה יש לו סוג של כסף על הרצפה אנחנו לא אומרים את זה ככה אבל איפה הוא מפספס בדוחות מתוך הדוחות הכספיים מתוך המצב הקיים תראה איך אתה יכול לחסוך הרבה כסף שאתה סתם משלם. זה דוגמה למשהו ראשוני עכשיו שוב בסוף היא מציעה שירות שלם ריטיינרים גבוהים וכו' אבל יש לך משהו קטן שאתה אומר וואלה
Tal Voronel (22:57.459)
האמת אני מת לדעת איפה אני משלם סתם ואז זה מה שמפתה בן אדם להגיע ולשמוע יאללה מה אכפת לי לשמוע ואז לאט לאט כבר יש את תהליך המכירה שם נבנית מערכת היחסים וכו.