fbpx

אנחנו מייצרים לידים איכותיים לעסקי B2B עם תהליכי מכירה ארוכים.

רלוונטי? אנחנו פה:

?מה זה אומר: שיווק שמלווה תהליכי מכירה ארוכים

״לייצר לידים״ פעם היה נחשב דבר מיוחד.

היום?

בעלי עסקים מכירים היטב את הקלישאה ״עם לידים לא הולכים למכולת״.

 

כי רק לייצר לידים זה כבר לא מספיק. 

הרי מה שווים הרבה לידים אם יש מעט מכירות??

 

אז מה בכל זאת?

לכל לקוח פוטנציאלי יש מצב מודעות בנוגע למוצר שלך:

 

לא מודע לבעיה

מודע לבעיה

מודע לקטגוריה של המוצר שלך

מודע לברנד שלך

 

 

ככל שליד קרוב יותר לחלק האחרון, כך יש סיכוי גבוה יותר שהוא ירכוש.

 

לכן הרציונל של פרסום שתומך בתהליכי מכירה ארוכים הוא שבמקביל לתהליך המכירה, הלקוח הפוטנציאלי יעבור בין השלבים: מ״מודע לבעיה״ ל״מודע לברנד שלך״. 

 

התהליך הזה נקרא: ״מסע לקוח״.

 

ואם לא מתכננים אותו חכם דרך מנועי הצמיחה, הפרסום יכול לעלות הרבה כסף ולספק תוצאות חצי כוח.

״איך אפשר לצמוח ככה??״

צריך לעשות משהו אחר.

מנועי הצמיחה בדיגיטל ב-2023

3 העקרונות שלנו ל- NEXT LEVEL שלך:

האסטרטגיה היא המלכה

גם שיווק מושלם לא יעזור למכור מוצר בנאלי. אנחנו לא מאמינים בלשכנע דרך מניפולציות זולות, שיווק צריך לתת דחיפה למוצרים מעולים ומיוחדים... ואת זה הרבה פעמים צריך לחלץ דרך אסטרטגיה מחושבת. האסטרטגיה הזו מזהה את הייחודיות של העסק ועוטפת אותו באריזה, את קהל היעד שעבורו המוצר תפור ואת מסע הלקוח שצריך לעבור קהל קר כך שבסוף ירים יד ויגיד ״ממך אני רוצה לקנות״.

תוכן הוא המלך

הדרך המהירה להעביר לקוחות פוטנציאליים משלב של ״מודע לבעיה״ לשלב של ״מודע לברנד שלך״ היא דרך תוכן. זה עשוי לקחת זמן, זה גם דורש תכנון ואסטרטגיה. אבל לפעמים, כמו שאומרים, הדרך הארוכה היא הדרך המהירה. בהקשר הזה קיצורי דרך הם מבורכים, אבל הם מספקים תוצאות לטווח קצר. כדי לשגשג לאורך זמן, אסטרטגיית יצירה ופרסום של תוכן היא הכרחית.

אופטימיזציה כדרך חיים

אנחנו לא מאמינים במזל. לכן אנחנו תמיד מסתובבים בראש שלנו עם השאלה: ״האם יש דרך טובה יותר?״ זה שיש אסטרטגיה ותוכן זה אחלה. אבל ההוצאה לפועל של זה התהליך חייבת להיות כרוכה בבחינה מחדש מתמדת - האם התוכן קולע? האם זיהינו נכון את קהל היעד? האם הייחודיות של העסק מדוייקת? וכך לאט לאט משפרים ומדייקים את התהליך השיווקי. לא דרך מזל אלא דרך הרגליים.

ואיך אנחנו מחברים את הכל?

אנחנו עובדים קצת אחרת:

מכיר F-16? מטוס מדהים.

גם טס מהר וגם משנה כיוון בשניות…

בעולם הסטארטאפים הגישה הזו נקראת Agile.

אצלנו זה אומר שמתחילים בזריזות עם האסטרטגיה שבנינו,

ומשם מדייקים ומשפרים את המנגנון כל הזמן בהתאם

לדאטא שמצטברת, פידבקים מהמכירות ושינויים בלקוחות ובשוק.

The Captains

טל וורונל

בן 38, 4 ילדים, בוגר קורס טיס, מהנדס ומאוהב. מאוהב בשיווק, בעסקים ובאנשים. פעם חשבתי שהציונות האמיתית היא להיות בצבא ולהגן על המדינה. היום אני מאמין שציונות לא פחות חשובה היא לפתח עסקים במדינת ישראל. וזה מה שמניע אותי, בשביל זה אני קם בבוקר ובשביל זה אני בעסק: לעזור לכמה שיותר עסקים להפוך לאימפריות. בעבר היה לי עסק של הרצאות וסדנאות בהעברת מסרים ובהפקת כנסים. הייתי יועץ עסקי ומנטור בתכנית הליווי 100K של עידן וולר. והיום אני כאן.

הראל לוי

הראל לוי

לפני כ-4 שנים השתחררתי מהצבא והתחלתי את דרכי באונליין, מאז ראיתי המון בולשיט ולמדתי להבדיל בין עיקר לטפל בכל התעשייה העצומה והמדהימה הזו. בקורונה הבנתי סופית שאנחנו חיים בעידן מטורף, בזמן שעסקים פיזיים קרסו עסקים באונליין שגשגו וצמחו, כולל העסקים שלי, עסקים ששיווקתי באותה תקופה ועסקים של מכרים (וגם המותג שלי Zenboard שנולד בקורונה). בתקופה ההזויה ההיא הבנתי שהדבר החשוב בחיים הוא אנשים – לכן היום המטרה שלי היא ליצור קשרים ושיתופי פעולה עם כמה שיותר אנשים מעניינים והסוכנות NEXT היא הקרקע הפוריה לזה.

מה אומרים עלינו

עומר שריר

להיות היוצר של המציאות שלך

״יש להם שיטה שעובדת. העסק שלי גדל בערך פי 4, גייסתי עוד אנשים והכל בזכות התהליך של NEXT. הם גורמים לי להגשים חלומות״

בועז פמסון

קבוצת פרסום ישיר בע״מ

״אני עובד עם אנשים רבים שמספקים לי לידים, הם הטובים ביותר שאני מכיר – תוצאות מעולות, לידים איכותיים שרוכשים!״

אייל זסלבסקי

מנכ״ל Black Flamingo

"כחברה צעירה רצינו לגשת לשוק בצורה מהירה, לא היו לנו חומרים או פעילות בדיגיטל. מהר מאוד לאחר תחילת העבודה הקטנו את תקציב הפרסום כי לא היה לנו מספיק כוח אדם לחזור לכל הפניות״

ארקדי רסקין

סטודיו ארקדי

״אני לפחות בפי 2 הכנסות, היומן שלי מפוצץ. עכשיו מכין את התשתית להתרחבות נוספת״

איך נראה תהליך העבודה איתנו?

0

שיחת אסטרטגיה ואבחון ראשוני

בשיחה נבין מה המצב הנוכחי שלכם ולאן אתם מכוונים, נציץ על האסטרטגיה שלכם (אם יש כזאת) ונראה איך אנחנו יכולים לעזור לכם. אם אנחנו מתאימים נתקדם. ההרשמה מכאן

1

בניית אסטרטגיה שיווקית

נתחיל בלהסתכל מלמעלה על העסק שלכם, להבין את המוצרים ולחקור את קהל היעד. משם נבנה את האסטרטגיה השיווקית, את הנרטיב המוביל ואת מסע הלקוח

2

יצירת התשתיות

אחרי האישור העקרוני שלכם, נתחיל לעבוד וליצור את התשתיות השיווקיות: את דפי הנחיתה ואת המודעות

3

ממריאים!

עולים לאוויר. בוחנים את הנתונים ומטייבים את דפי הנחיתה ואת התהליך השיווקי. כאן גם נבחן על פי שיחות המכירה את איכות הלידים

4

פותחים מבערים

כשהמשפך השיווקי הוכיח את עצמו, יש מכירות, והלידים האיכותיים מגיעים בעלויות משתלמות, הגיע הזמן לפתוח מנועים. מעלים תקציבים, משלבים אוטומציות ומנטרים יום יום את הנתונים.

5

ישיבות NEXT LEVEL

אנחנו לא מסתפקים בזה שהלקוחות שלנו יקבלו תוצאות טובות. לכן אחת לחודש אנחנו עושים ישיבה ייעודית עבור כל לקוח שהמטרה שלה היא לזהות את קפיצת המדרגה הבאה שלו.