פרק 19 – פרסום לטווח קצר ולטווח ארוך
היום אנחנו נתחיל בלדבר על מה כאן השבוע. השבוע הייתה לנו לקוחה שאנחנו מאוד אוהבים שעובד לנו. איזה שנה וחצי מקבלת לנו, שולחת לנו איזו הודעה. אני אומרת וואו, איזה כיף, השאירה לי פרטים. מישהי שעוקבת אחריי כבר משהו יום, משהו כזה. נכון, מעשים טובה.
כן, ממש מדליק. אנחנו כבר מכירים את זה. זה לא פעם ראשונה שהיא שולחת לנו את זה, ואנחנו גם יודעים איך זה מתגלגל בסופו של דבר. בסוף סיכוי לא רע שהיא הולכת להיות לקוחה שלנו, וגם אם לא זה יבואו להם מסיבות טכניות שזה לא מתחבר. אבל ברמה העקרונית, אם אשיר הפרטים לאותה בחורה, כנראה שמשהו שם עשה לה את זה והיא כבר יודעת מי זאת
והיא מתחברת אליה. תראה את זה, הדרך עם הקבוצה לרכב
נכון, ברשימת תפוצה. את זה אנחנו אומרים אל מול לקוח אחר שאנחנו עובדים איתו. לא יודע, שלושה שבועות חודש הקמפיינים שלנו איתו באוויר ועדיין אין תוצאות כמו שהיינו רוצים. יש תוצאות להוראות, אבל מבחינתו הוא אומר אני רוצה תוצאות יותר טובות ו ועכשיו אותו בחור. אנחנו גם קצת מכירים אותו מ מי שיש לו או עוד מישהו לכוח שלו, ואנחנו יודעים שהוא בדרך כלל חסר סבלנות, רוצה תוצאות כאן ועכשיו. אבל היום אנחנו נדבר על העניין הזה של תוצאות של כאן ועכשיו אל מול תוצאות לטווח ארוך.
אז
בדרך כלל הנטייה הטבעית של אנשים היא או שלקוחות שמגיעים ורוצים עכשיו שיווק דיגיטלי, יש הרבה מהם שאומרים תביא לי עכשיו להבין כאילו מנטלית כזו של תביא לי עכשיו לידים.
ואנחנו יודעים ש אפשר לעשות את זה, אבל אבל זו לא האסטרטגיה היחידה שצריכה להיות כדי לשגשג לאורך זמן.
אתה רוצה לתת? אולי זה מילה על זה. האל כשל. רגע, איך אנחנו רואים את הדברים בהקשר הזה של הטווח המיידי אל מול הטווח הארוך?
כן, דברים. קודם כל, הדבר הראשון זה כל תהליך כזה. כי לכיוון כאילו תהליך הנפקת. אני מבטיח לו על אתם מתעסקים את הטיבו גל טרור תקטין את המודעות. הדיון במקום עומדת פתאום ומביטה ליבי מתאימים טובים. לפעמים בהתחלה כלים ולא מקבלים את התוצאות בכלל זניחה. הם יקבלו את תוצאות, אבל עלי לא עם דקל ולא מתקדמים עם מיטות. אבל זה תהליך כזה. דבר ראשון יש כדי רק ניתוח הכירו כן,
כן. לפעמים זה עובד על ההתחלה. לפעמים זה לוקח אותך עוד את ענייניה, אבל אני לוקח אותה חודשים. אני לוקח לנו זמן להגיד את האמת. להסתכל עלייך את נקודת המבט של בעלי יתנה.
זה הדבר הראשון והדבר אינו
בנקאים. דברים שלוקחים את מה לדון.
אבל אתה לא יכול תמיד טרור להגיד חשמלי עוקב אחריכם שנה וחצי. אתה מסתמך על כאחותה התודעה? כן, אבל כל פעלת בסוף מגיעים אליך. באתי, נקודה. הם הופכים אותם
מגיעים לפה כי הם עוקבים אחרי. אז אל תהיו פרק זמן. אתה יודע, כל עוד הם מתים. כי העוקבים אחר אחדות עם עוד קבוצה אמיתית. עוקבים אחר
באה חילקתם נהגו. היו בדרך נחיתה במחתרת. פיתולית אל תרדי מרקיטוס. כן. פתאום מחליט על תיכנון. רואים? עוד מודה ומצילים את הפרטים. למה? כי זה מתאים להם, אבא.
נראה זאת. טיפל היה נתון. אם אתה קורא, כאילו, לאורך זמן?
כן.
יש יש פה שני כיוונים שלדעתי אם רלוונטיים אחד זה מתי המקום. מה המקום עם המועד בחיים שבו
אותו לקוח פוטנציאלי בשל לרכוש את השירות הזה. או את המוצר הזה? כן, שם תחשוב על רכב.
אז אתה לא כל יום רוצה לקנות רכב חדש, אבל יכול להיות שמחר בבוקר לא מתאים לך למרות שאתה רואה שפרסום שפרסומו מצוין בזה, אבל לא מתאים לך עכשיו לקנות רכב אינך הצורך, אבל עוד שנה או שנתיים עד שלוש הזכרון שזה כן יהיה לצורך, אה, זה פעם אחת של מתי הצורך שלך עולה לרכוש מוצר או שירות בצד השני הוא מתי אתה מתבשל לעבוד מול אותו בעל עסק, לעבוד או לקנות דווקא מאותו בעל עסק. כשזה שזה בשביל זה, אנחנו צריכים גם להיות שם כל הזמן לאורך הדרך ולהגיד ושל לאט לאט רגיל עצמו על הבן אדם הזה. הוא באמת ראוי, הוא שווה. הוא אני מתחבר אליו ואני רוצה לרכוש ממנו איזשהו משהו. אז יש פה בעצם ששני תהליכי התבשלו. כן, גם להיות כל הזמן. וגם אני אתן לך דוגמא ממה אני דווקא מצפה הלקוח, אבל זה גם לעשות כל מיני הצעות שונות. לדוגמה, אני
התקנתי פעם מישהו קורס,
מי מתו והרבה מאוד כסף. אז התעכבתי. אתה רב שנתיים ערך זה לא קניתי ממנו פה מתים עכבתי אחר. ותמיד הצלעות שלו היו לא בדיוק כבוי לאלפים טיפה יותר מתקדמים. כל מיני סיסמאות טיפה אחרת.
אבל אז הוא נתן את איתם בדיוק בדיוק אנוכי, תעמוד
על. כבר הכרתי אותו, אמרתי לה והכל מתעדכנים. הוא גם נתן את הנכונה
מרקל, אני יכול? כן, אני תמיד
קיבלתי לויטה. קניתי, זהו זה הרבה מאוד כסף. זה זהו, זה היה זה היה קרוב לילדים,
כן. אז בעצם לאורך זמן הקב ט אחריו נדלקת עליו הידע הזה שאתה מתי שהיית רוצה לרכוש ממנו משהו, עד שיום אחד ההצעה מדייק תגיע. ואז זה כאן. אף אחד הוא התקנים ובנין יפה, מדליק, מדליק. אז בעצם אם אני מסתכל על זה שנייה יותר מלמעלה, אז אני אומר יש יש בעלי עסקים שאנחנו מכירים אצלנו לעבוד עם הרבה כאלה, שהם קיימים הרבה זמן בשוק. כלומר, העסק שלהם קיים שמונה עשר שנים כזה, אבל חוץ מ מעגל הלקוחות שלהם ואנשים שהם בסביבה הקרובה שלהם, כמעט אף אחד לא יודע על זה. כמעט לא. אף אחד לא יודע על הקיום שלהם,
וזה בעיניי זה, אבל זה עוול שאנשים שזה כך אפילו, כלומר, בעצם, אפילו אפשר להגיד במידה מסוימת שיש הבדל קטן בין מי שמתחיל לעבוד כאן ועכשיו. אם אותם מסרים בדיוק אל מול לעסק שקיים הרבה שנים, אנחנו יודעים שזה לא בדיוק אותו דבר, כי יש רוח גבית וכמובן וכולי של לקוחות מרוצים בזה. אבל אבל בסוף בסוף, אם אתה קיים שמונה שנים ולא צבר את הנכסים
של
שמבחינתי נכסים זה אומר אנשים שעוקבים אחריך או אנשים שנחשפו לתכנים שלך, אז אתה מפספס בענק. אתה פשוט כאילו הייתה כל היום כמה מנכ ל כן, בדיוק. אתה מתחיל מאפס, כאילו אתה סוג של מתחיל מאפס. כן, בסוף עדיין יש את האינטראקציה את את התהליך של התה לאוזן, ואתה יודע, בסוף נותן שירות או מוצר שיכול אותו ואתה עדיין גדל. אבל זה מגרד את הפוטנציאל של מה שאתה יכול להיות כאילו היתה מההתחלה, משקיע גם בשיווק שהוא ארוך טווח של יצירה, של תוכן ושל פיתוח קהילה ואפילו אפילו החומריים. כאילו אפשר לעשות זה גם בצורה שלהם הרים, מרקטינג, אפילו של פשוט להריץ קמפיין כזה קטן, עדין שבו אתה כל הזמן נמצא בתודעה של אנשים. וככה, לאורך זמן, יותר ויותר אנשים נחשפים אליך, על התכנים שלך למי שאתה, למה שאתה נותן. ואז הפרסום הוא ככל שהזמן עובר הופך להיות יותר ויותר קל. אם ודרך אגב, זה גם בגלל שאתה לאט לאט מדי. את עצמך מדייקת המסרים שלך, אבל לבעל עסק שעולה לפרסום שמתחיל לפרסם הוא צריך לכוון ולהסתכל על שני אספקטים האלה פרסום אחד. המטרה שלו היא או קודם כל המטרה של הפרסום היא להכניס כסף כאן ועכשיו במיידי, והדבר השני היא לפתח את השם שלך.
יש כל מיני דרכים לעשות את זה עם זה ברשימת תפוצה. כמו שאמרת, זה לפתח תוכן, לייצר תוכן לפתח רשימה של עוקבים או אפילו הורים מרקטינג, אבל אבל זה פשוט הכרחי. הכרחי כדי שבאמת השיווק של העסק לאורך זמן נהיה יותר ויותר קל.
כן, אני יודע. לכן אתה יכול לשלוח לי הודעות לתוכניתך פתאומי מכדי הקו. אחרי שנה וחצי פתאום נרתם לפי קטלניות מאוד. תודה. קיבלנו נתבעו על
לילי שמכיר פרטים כל כפית קטנה מאיך אוקי תתנהג, לא אתם קולטים? וראיתי כמה זמן. נכון, טיגר בוטל. תתכונן,
נחרים בהליכים כאלה, אבל כן, הוא בא. מהנים, מרטיטים זאת אומרת תמיד, תמיד שם, תמיד שם. ואתה ייפלו עוד מגדל מחיר את הפרטים ואני התגלה מת. אבל אם אתה כרגע אין לך. תביא תוצאות לשום דבר. זה לא דבר לא זז.
כן, בדיוק. מילים זה בעצם אפשר לראות. זה כמו סוג של כדור שלג. ככל שהזמן עובר, ככל שהכדור מתגלגל יותר, הוא צובר יותר ויותר שלג. או במקרה כאילו אני אשאל, שזה מן הסתם היה אנשים שמתעניינים, שעוקבים שמכירים, ובהמשך אין מה להשוות בין מי שמפרסם יום אחד אל מול מישהו מפרסם כמה שנים וכבר הפרצוף שלו מוכר וכולם הוא מוכר לי מאיפשהו, ופתאום ההצעה מתלבשת בול ואז וזה מתחבר לבן אדם, ואז הרבה יותר קל להמשיך ככה תהליך, ולכן שיווק לאורך זמן הולך להיות הוא יותר ויותר פשוט בהיבט הזה אני שם בצד היבטים אחרים של התפתחות טכנולוגיה וכאלה. אולי התחרות, אבל בהיבט הזה של איך שהם מכירים אותך, אז שיווק נהיה יותר ויותר קל. אם אתה שם, אם אתה שם ואתה מקפיד ואני חושב על הטווח הארוך הזה, כן, אם כך, את העבודה ויש לך כבוד מפי עוללים. קריין תוך כדי התהליך ניתן לך בחיבוק. אתה גם מטפלת האלה תוך כדי הטיפול פר עסק. אתה כל הזמן לומד גם דרך שיחות עם המתים. גם לך. אם אתה נותן פעולה במסגרת השירות שנותן עובד על הלקוחות. מפארת, את מנהלת, את נהיית יותר לדרך. זה מנהל חברת השיווק. כן, גם אנחנו בתוך תכניות. אנחנו תמיד רוצים לראות מה קורה, בטיחות ומה הלקוחות. ואני, אתה יודע, הכי הרבה לעזוב.
אתם תיקחו את קווי הזמן ו אתה עובד עם יותר אנשים. תתקרב בניקיון פתאום גם ארגון עוד דברים טוב, גם מבחינת הידע. חלקם, כן. אין בעיות. בדיוק. אתה יודע לכתוב ואפילו גם קוראת את עדויות לדוגמה. אוקיי, כן, כן. ראית הנכון. אתה אומר את זה עם הזמן, אנחנו זה, כאילו כמו גלגל כאן. דיוק. להעביר לקוחות מדויקים לעזור הם ללמוד מהם, לקחת מהם עדויות. וזה. ואתה מחזיר את זה חזרה לכיוון וכהן. פה זה כבר גלגל התרופה חזק. כן, לגמרי. גם זו דרך בדרך שאנחנו רואים שעובדת לאורך זמן. יפה. מדליק. טוב, הראל, זה עוד משהו. סיימנו? מה אתה אומר?
זה כמו הגלגל. זה לא ניתן אף פעם. אתה מבין? סיימנו להיום.