
האם פרסום בפייסבוק יעיל לשיווק B2B?
כאשר אנחנו בונים אסטרטגיית שיווק, הדבר הראשון שאנחנו שואלים הוא – מי הקהל שאליו העסק פונה? אם העסק פונה לעסקים, מה שנקרא B2B, האסטרטגייה השיווקית
כאשר אנחנו בונים אסטרטגיית שיווק, הדבר הראשון שאנחנו שואלים הוא – מי הקהל שאליו העסק פונה? אם העסק פונה לעסקים, מה שנקרא B2B, האסטרטגייה השיווקית
שיווק B2B, הידוע גם כשיווק עסק לעסק, הוא תהליך של מכירת מוצרים או שירותים מעסק אחד לשני. בניגוד לשיווק B2C, המכוון לצרכנים בודדים, שיווק B2B
נניח ובא לנו לגור בבית עם גינה פרטית, 5 חדרי שינה, משרד, מרפסת ובריכה ובריכה. כל זה משופץ קופמלט. אז אנחנו הולכים לבחור את האדריכלית
השנה היא 2007. הלכנו לקניון, גלשנו באתרים וצפינו על הדרך בפרסומים שונים. לכמה פרסומים נחשפנו בממוצע ביום? בין 2000-5000. ואם אנחנו הולכים אחורה לשנות ה
בחודשים האחרונים אנחנו גרים בחו״ל. בגלל שאני מתקשר הרבה עם הארץ, אני רוצה לשמור על הזמינות שלי במספר הטלפון הישראלי. בתשלום חודשי נמוך, 019 מאפשרים
שמעתי פעם על סוכנות פירסום שהעובדים שלה כל כך מוכשרים שהם: ״יודעים הכל על פרסום״. הם תמיד צודקים, הם יודעים מה לעשות והם מדהימים. בעיניי
לקוח: ״המודעה הזו מביאה מלא הקלקות!״ אנחנו בתגובה: ״מכבים אותה״. מההההה… KPI (Key Performance Indicators) זה מונח נחמד שאומר לך מה חשוב. אם אין לך
״הוא אמר לנו שהוא יוכל להשיג לנו המון לידים, במחירים טובים. הבעיה הראשונה שהייתה היא שתוך חודשיים הוא הוציא 50% יותר מהתקציב שסיכמנו עליו. אבל