אחת הלקוחות ביקשה מאיתנו להרחיב את השירותים שאנחנו מספקים לה. ״תנו לי הצעת מחיר מעודכנת לקידום אורגני, קידום בפלטפורמות נוספות, ניהול רשימת תפוצה, וניהול של
אנשים נוטים לחשוב שכדי להגיע להישגים בעסקים (או בספורט, או בכל תחום אחר בחיים) צריך דרייב, מוטיבציה, לקום כל בוקר עם סכין בין השיניים ולצאת
אין מכירות. האם זו אשמת המכירות או אשמת השיווק? הרבה זמן שאני רואה את ההתגוששות הזו בכל מיני חברות. אנשי מכירות שמתלוננים על זה ש:
שמעתי פעם משפט של אריה מליניאק שאהבתי: ״כשאתה נוסע בכביש בערפל, אתה מתקדם לאט לאט. כשהערפל מתבהר, אפשר ללחוץ על הדוושה״. בהרבה תכניות ליווי או
באחד הפוסטים הקודמים כתבתי שהפירסום בדיגיטל מתייקר כי הפלטפורמות גובות יותר ויותר, יש יותר מתחרים והקהל יותר סקפטי. אז מה עושים עם זה? בפוסט הזה